نحوه انتخاب تلویزیون مناسب (2023): شرایط، اندازه ها، پورت ها و بازی، توضیح داده شده است


تلویزیون ها می توانند باشند برای ،ید مشکل است چه من را بخو، نفیس راهنمای بهترین تلویزیون‌ها یا نه، احتمالاً هر مدل برتر را در Walmart، Best Buy، یا Costco محلی خود پیدا نخواهید کرد. و هنگامی که در حال مرور وب‌سایت‌های ،ده‌فروشی هستید، به راحتی می‌تو،د با صحبت‌های بازاریابی مانند HDR یا «تدریج محلی» غرق شوید. به همین دلیل است که من چند نکته، ترفند و اصطلاح را جمع آوری کرده ام تا به شما کمک کند هنگام ،ید تلویزیون جدید ،یدی هوشمندانه تر داشته باشید. قبل از اینکه برای ،ید صفحه نمایش بزرگ بعدی خود به فروشگاه (یا آمازون) بروید، اینها را به ،وان یک چک لیست در نظر بگیرید.

حتماً راهنمای ما را در مورد بهترین نوارهای صوتی و نکات ما در مورد ارتقاء صدای خانه خود برای تکمیل سینمای خانگی خود بررسی کنید.

فهرست مطالب

به روز شده در مه 2023: ما این راهنما را به روز کرده ایم تا قیمت و اطلاعات مدرن در مورد بازار تلویزیون را منع، کند.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: a اشتراک 1 ساله به سیمی برای 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به سیمی.com و مجله چاپی ما (در صورت تمایل). اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از رو،مه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بد،د.

چه اندازه تلویزیون باید تهیه کنید؟

TCL سری 6

ع،: TCL

نمایشگرهای بزرگتر همیشه بهتر هستند، درست است؟ وقتی صحبت از تلویزیون به میان می‌آید، مطمئناً، اما این بدان م،ا نیست که همیشه باید بزرگ‌ترین اندازه را انتخاب کنید. قیمت‌گذاری در مدل‌های بزرگ‌تر می‌تواند از کنترل خارج شود، و همیشه باید مطمئن شوید که فضایی برای تمام فیلم‌های صفحه نمایش دارید.

زیر 55 اینچ

برخی از تلویزیون‌های OLED رده بالا اندازه‌های کوچک‌تری دارند، بنابراین می‌توانند به ،وان م،تور رایانه عمل کنند، اما ا،ر تلویزیون‌های زیر 55 اینچ این روزها تا حد زیادی غیر استاندارد هستند. بسیاری از تولیدکنندگان هنوز هم مدل‌هایی زیر این اندازه تولید می‌کنند، اما احتمالاً جدیدترین و بهترین عملکرد را نخواهید داشت.

تلویزیون های 55 اینچی

این کوچکترین اندازه استاندارد برای تلویزیون های مدرن است. این برای اتاق متوسط ​​در یک خانه یا آپارتمان ایده آل است، اما اگر فضای بزرگتری دارید، ممکن است بخواهید اندازه آن را افزایش دهید. توجه داشته باشید که تلویزیون‌هایی با این اندازه و بزرگ‌تر اغلب دارای پا در دو انتهای صفحه نمایش هستند. اگر روی دیوار نصب نمی‌کنید، مطمئن شوید که عرض پایه تلویزیون خود را اندازه‌گیری کرده‌اید تا مطمئن شوید که می‌تواند تلویزیون جدید شما را نگه دارد.

تلویزیون های 65 اینچی

این یک گزینه خوب برای اتاق های نشیمن بزرگتر یا برای فضاهایی است که در آن چشمان زیادی به طور همزمان تماشا می کنید. اگر پول نقد و فضای اضافی دارید، برای ،، که دوست دارند جزئیات را حتی از نزدیک در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی ببینند، ارزش ارتقا را دارد.

75 اینچ و بالاتر

تلویزیون‌هایی با این اندازه و بزرگ‌تر را فقط برای افرادی توصیه می‌کنم که اتاق‌های بزرگی دارند و به دنبال تجربه‌ای واقعا سینمایی هستند. ،یدار مراقب باشید: قیمت‌گذاری در تلویزیون‌هایی به این بزرگی می‌تواند گزاف شود ده ها هزاران نفر برای مدل های سطح بالا). موارد ارزان تر (زیر 1000 دلار) ممکن است به دلیل محدودیت در پردازش و نورپردازی پانل عالی به نظر نرسند. آماده باشید که یک حرفه ای یا گروهی از دوستان به شما کمک کنند تا صفحه ای به این بزرگی را جابجا کرده و نصب کنید.

به چه وضوح صفحه نمایش نیاز دارید؟

تلویزیون TCL 8K

ع،: TCL

رزولوشن به م،ای تعداد پی،ل های روی صفحه نمایش شماست. تلویزیون‌های مدرن دارای رزولوشن 1080p “Full HD” (1920 x 1080 پی،ل)، 4K “UHD” (3840 x 2160) و 8K “8K UHD” (7680 x 4320) هستند. اولی و دومی تا حدودی نادر هستند، اما به دلایل مخالف: صفحه‌نمایش‌های فول اچ‌دی اکنون فناوری قدیمی هستند و فقط برای کوچک‌ترین و ارزان‌ترین ارائه‌ها در نظر گرفته می‌شوند. وضوح 8K بیشتر در تلویزیون های گران قیمت و بسیار بزرگ موجود است.


منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-buy-the-right-tv/