نقد و بررسی Raycon Everyday Earbuds (E25): نه فقط برای YouTubers


من تماشا می کنم بسیاری از یوتیوب خواه من سرگرم سرگرمی هایم هستم یا وقت تلف می کنم تماشای مردمی که زیر خانه هایشان تونل می سازند، سرویس ویدیویی متعلق به Google در تمام ساعات در جایی پخش می شود.

اگر در گذشته زمان زیادی را در یوتیوب گذرانده‌اید، احتمالاً از Earbuds Everyday Raycon اطلاع دارید که توسط همه اینفلوئنسرهایی که در حال حاضر روی سیاره زمین راه می‌روند تبلیغ شده‌اند. به‌،وان منتقد مقیم هدفون WIRED، به نظر می‌رسیدند که سازندگان محتوا در ازای حمایت‌های مالی برای کمک به پرداخت هزینه دوربین‌ها و ویرایش دریافت می‌کنند. آن جوانه های پ،تیکی نمی توانند خوب باشند، درست است؟

به دستور همکاران و با مقداری کنجکاوی واقعی، تصمیم گرفتم برای خودم یک جفت هدفون 80 دلاری در آمازون ب،م و به آنها ضربه بزنم. آنها بهترین کتابی نیستند که من تا به حال استفاده کرده ام، اما تجربه من نشان می دهد که ما نباید ،وماً یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت کنیم. من را با این جوانه ها رنگ آمیزی کنید.

آنها کوچک هستند و عمر باتری خوبی دارند، کیف شارژ جمع و جور، و استاندارد IPX6 مقاومت در برابر تعریق و آب دارند که آنها را هر روز کاملاً قابل استفاده می کند. اگر به دنبال جفتی با کیف کوچک هستید که هنگام ورزش زیاد نگران آن نباشید، من همچنان احتمالاً جوانه‌های ارزان‌تر JLab را انتخاب می‌کنم. اما اگر فردی را در شهر می‌بینید که این‌ها را می‌پوشد، یا قبلاً برخی از آنها را ،یده‌اید، بد،د که هنوز از AirPods استاندارد بهتر هستند.

مشاهیر رؤیت

Raycon برندی است که وسواس زیادی برای دیده شدن دارد. این دارد یک بخش کامل در وب سایت آن تقدیم به افراد مشهوری که یکی از نسخه‌های هدفون آن را استفاده کرده‌اند. این می تواند فقط ت، برای اثبات به ،یداران بالقوه باشد که آن افراد قبل از قرار دادن مجدد در AirPods Pro خود، آنها را برای ع،برداری سریع انتخاب نکرده اند. سپس دوباره، چه ،ی می داند؟ برخی از این سلبریتی ها ممکن است به اندازه من از هدفون ها خوششان بیاید.

ع،: Raycon

مخصوصاً اگر از جوانه‌های قدیمی‌تر و شلوغ‌تر Raycon می‌آیید (این شرکت به‌طور معمول اینها را بدون اینکه به ،ی بگوید، به‌روزرس، می‌کند، اما اینها مدل اوا، 2022 هستند)، Earbuds Everyday کاملاً من، هستند. آنها در یک کیف شارژ جمع و جور و تخم مرغی شکل عرضه می شوند که به راحتی در جیب شلوار من جای می گیرد و از شارژ بی سیم پشتیب، می کند. شما حدود 24 ساعت شارژ از کیس دریافت می کنید، در حالی که خود جوانه ها حدود 8 را نگه می دارند (بسته به میزان صدایی که به آن گوش می دهید). عایق نویز غیرفعال با حذف نویز نور قابل مقایسه است، اما هیچ گونه حذف نویز فعالی در اینجا اتفاق نمی افتد.


منبع: https://www.wired.com/review/raycon-everyday-earbuds/