هنر نه چندان ظریف سکه میم | سیمی


این پویایی یک معضل اخلاقی ایجاد می کند. دارین جاستیس، مدیر انجمن Garlicoin، یکی دیگر از نشانه‌های شوخی، می‌گوید که او هرگز به ،ی توصیه نمی‌کند یک سکه میم را به ،وان سرمایه‌گذاری ب،د – از جمله خود جامعه خود – دقیقاً به همین دلیل. او می‌گوید: «سرمایه‌گذاران عادی کاملاً نقدینگی ،وجی هستند، اما آنها کاملاً این را درک نمی‌کنند. من نمی‌خواهم مردم با ،ید گارلیکوین ضرر کنند. بد است.»

زم، که ارزش CumRocket افزایش یافت، لین با همین مشکل دست و پنجه نرم کرد. او به اندازه‌ای از سود دارایی‌های نمادین خود را به‌دست آورد تا به او اجازه دهد کارش را رها کند و هزینه‌های توسعه یک مورد استفاده را پوشش دهد، اما در مورد ضررهایی که ممکن است در این کار به دیگران وارد کند احساس تعارض داشت. «احساس بدی داشتم. من نمی‌خواستم حریص باشم.» او می‌گوید. وقتی نمودار خود شما باشد، فرزند شماست. می‌خواستم همه برنده شوند.»

تمایل به افزایش سریع ارزش سکه‌های میم نیز زمینه من،ی را برای توکن‌های کلاهبرداری ایجاد می‌کند که طعمه FOMO می‌شوند. صرفاً با تداوم سنت سکه میم – با ایجاد بی‌احتیاطی در سرمایه‌گذاران که ناشی از این احساس است که ،ید زودهنگام سکه منجر به ثروت می‌شود – حتی پروژه‌های بی‌ضرر پوشش ابری برای قالی‌کشی و سایر کلاهبرداری‌ها ایجاد می‌کنند.

در میان چندین سرمایه‌گذار میم کوین که با WIRED صحبت ،د، ا،ر آنها گفتند که قبل از ،ید توکن جدید، تلاش‌هایی برای ارزیابی خطر تقلب انجام می‌دهند. اما به گفته Dyma Budorin، بنیانگذار شرکت حسابرسی رمزارز هاکن، محدودیتی برای دقت لازم در مورد ابزارهای عمومی موجود وجود دارد.

در حالی که کد اصلی به طور کلی پیچیده نیست (و بنابراین به راحتی می توان نقص های امنیتی یا مک،سم های پنهان برای کلاهبرداری از ،یداران را بررسی کرد)، اطلاعات تأیید شده کمی در مورد توزیع توکن های میم در هنگام راه اندازی در دسترس است. این بدان م،ی است که توسعه دهندگان می توانند بی سر و صدا یک دسته بزرگ از سکه خود را به خود اختصاص دهند، که بعداً می توانند آن را در حجم زیادی بفروشند و قیمت آن را کاهش دهند.

«فقدان اطلاعات خطر بزرگی برای هر میم کوین ایجاد می کند. بودورین می‌گوید که هر لحظه ممکن است ناهموار باشید. «کد می‌تواند فوق‌العاده باشد، بدون هیچ آسیب‌پذیری پنهان، اما چون ممیزی توکنومیک وجود ندارد، توکن می‌تواند ناهموار باشد.»

سازندگان، به ،ه خود، اصرار دارند که میم کوین ها با جذب چهره های جدید به کریپتو، نقش مهمی ایفا کنند. لین می‌گوید که نام تجاری در دسترس، مسیری را برای افرادی ایجاد می‌کند که در غیر این صورت ممکن است با منحنی یادگیری فنی یا زمینه‌های ایدئولوژیک رمزارز بیگانه شوند. او می‌گوید: «بدیهی است که همه نمی‌توانند برنده شوند، اما ماهیت آن همین است.»

افرادی که عمیقاً در تجارت سکه میم غوطه ور هستند، تمایل دارند این باور را به اشتراک بگذارند که سرمایه گذاران نیازی به پوشیدن و پیچیده شدن در پشم پنبه ندارند. ست زاراکی، یک سرمایه‌گذار قدیمی در میم کوین، می‌گوید تاکید بی‌تفاوت بر سود بیش از سود بخشی از چیزی است که او در مورد فرهنگ میم کوین بیشتر دوست دارد. او می‌گوید که این یک صداقت و سطحی از خودآزاری است که در جای دیگری در این بخش یافت نمی‌شود.

زاراکی می‌گوید وقتی او و همسرش اولین سکه میم خود را در سال ۲۰۱۸ ،یدند، نتوانست جلوی خنده‌اش را بگیرد.

او می گوید: «بدیهی است که PEPE برای سرمایه گذاران کم ریسک طراحی نشده است. تقریباً همه ،، که مایل به سرمایه گذاری در چنین چیزی هستند، می دانند که کاری که انجام می دهند قمار است. آنها این کار را صرفاً به این دلیل انجام می دهند که به آنها احساس خوبی می دهد.»

آس، که خود زم، توسط یک پروژه تقلبی “بازی” شده بود، دیدگاه مشابهی دارد. او می‌گوید: «اگر به‌،وان یک فرد معمولی بیش از 50 دلار برای یک توکن میم قرار می‌دهید، ، هستید. “تو فقط برای این مز،فات دلگیر نیستی.”


منبع: https://www.wired.com/story/meme-coin-cryptocurrencies/