وینیل رکوردها را از کجا بخریم (2023): وینیل جدید، دست دوم و کمیاب را پیدا کنید


این کمک می کند که فروشگاه های ضبط محلی از جالب ترین مکان های روی کره زمین برای مرور باشند. بسته به محل زندگی شما، ممکن است گزینه های محلی مختلفی وجود داشته باشد که در سبک های مختلف موسیقی یا زیبایی شناسی تخصص دارند. حتما پرونده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هست صاف و بدون خط و خش-مگر اینکه از سطل قیمت ،ید کنید.

فروشگاه‌های ضبط مستقل نیز راه بسیار خوبی برای ،ید نسخه‌های جدید هستند، زیرا اغلب برش‌های بیشتری را نسبت به فروشگاه‌های بزرگ‌تر به هنرمندان کوچک‌تر می‌دهند، به‌خصوص اگر موسیقی را از شخصی محلی ،یداری می‌کنید که می‌تواند ضبط‌ها را به صورت محموله تحویل دهد.

دیسکاگ ها

با حسن نیت از Discogs

Discogs ،یبی است بین یک کاتالوگ شخصی از مجموعه رکوردهای شما و یک بازار برای ،ید رکوردهایی که به سختی پیدا می شوند از دیگران. قیمت‌ها اغلب برای وینیل‌های بسیار کمیاب می‌تواند بالا باشد، اما این مکان خوبی برای مرور است تا از قیمت‌های نسبی نسخه‌هایی که به دنبال آن هستید، مطلع شوید.

Discogs با بیش از 600000 مشارکت کننده از زمان آغاز به کار خود در سال 2000، به راحتی محبوب ترین مکان در اینترنت برای کل،یونرهای وینیل است تا کاتالوگ های خود را به نمایش بگذارند (و اقلام با ارزش را به دیگران بفروشند). پایگاه داده موجود در سایت شامل بیش از 15 میلیون نسخه است که شامل 8 میلیون هنرمند و 1.7 میلیون بر،ب (!) می شود. نیازی به گفتن نیست، اگر نمی تو،د آن را در اینجا پیدا کنید، بسیار نادر است. Discogs همچنین سی‌دی، نوار کاست و سایر رسانه‌های موسیقی می‌فروشد (اگرچه بیشتر وینیل می‌فروشد).

تجربه وینیل یک باشگاه رکورد بدون دردسر عضویت ماهانه است. این شرکت هر ماه نسخه های جالب و کمیاب را منتشر می کند، اما شما هیچ تعهدی برای ،ید آنها ندارید. این شامل یک نسخه محدود 500 دیسکی از Eliott Smith است از زیرزمینی روی تپهپرس آبی از LP با ،وان لئون راسل و پرسینگ قرمز وینیل Sly & the Family Stone’s تازه. بسته به چیزی که می‌،ید، قیمت‌ها از 25 دلار تا صدها دلار متغیر است.

به دنبال رکوردهای جالب و مبهم هستید؟ Dusty Groove را بررسی کنید، یک فروشگاه مستقر در شیکاگو که یکی از اولین‌هایی بود که وینیل را به صورت آنلاین به فروش رساند و اولین آلبوم‌های خود را در آوریل 1996 فروخت. Dusty Groove مانند یک فروشگاه ضبط محلی در اینترنت احساس می‌شود، زیرا اساساً همین است. هر روز، تعداد زیادی رکورد به صفحه اصلی اضافه می شود، همراه با برخی از بهترین توضیحاتی که تا به حال در یک سایت ،ید خوانده اید، که بلافاصله مشخص می کند که این فروشگاه برای دوستداران موسیقی است. توسط عاشقان موسیقی.

به نظر می رسد EIL از اوایل دهه 2000 به روز نشده است، اما بازار کمیاب وینیل هنوز تنها جایی است که برخی از نسخه های انحصاری آن را خواهید یافت. با 250000 آلبوم مختلف در انبار، این فروشگاه مستقر در بریت،ا مک، عالی برای یافتن موسیقی کمیاب اروپایی است که شاید هرگز آن را به ایالت تبدیل نکرده باشد. “بله، ما می د،م که طراحی وب سایت ما برای برخی کمی قدیمی به نظر می رسد، اما برخی دیگر فکر می کنند ظاهر یکپارچهسازی با سیستمعامل آن با رکوردهایی که ما می فروشیم مطابقت دارد، و ما وقت خود را بر ،ید و فروش رکوردهای وضعیت ن،اع تمرکز می کنیم، نه طراحی.” وب سایت EIL

محبوب‌ترین سایت حراج آنلاین جهان مک، من، برای یافتن رکوردهای کمیاب است، اگرچه باید در جستجوی خود دقیق باشید. قبل از ،ید حتما از وضعیت رکورد ع، بگیرید. من ترجیح می دهم از فروشگاه های واقعی یا از فروشندگان خصوصی در Discogs ،ید کنم، اما گاهی اوقات eBay تنها (یا ارزان ترین) جایی است که می تو،د چیزی پیدا کنید.

مخفیانه فروشگاه

با حسن نیت از فروشگاه مخفی

این مخفیانه گروه متشکل از لیبل‌های مستقل معروف Secretly Ca،ian، Jagjaguwar، و Dead Oceans است، که اساساً به این م،ی است که اگر یک گروه مستقل مدرن را دوست دارید، یک شات خوب وجود دارد که آنها در بر،ب هستند. کلوپ ضبط ماهانه این شرکت 240 دلار در سال هزینه دارد (شما می تو،د آن را به افزایش های ارزان تر شش و سه ماهه ت،یم کنید)، و به شما امکان دسترسی به نسخه های محدود جدید از هنرمندان خود را می دهد. آنجل اولسن زمان بزرگ منتشر شده در ژوئن 2022، در وینیل صورتی و آبی خیره کننده است.

این وب سایت بزرگترین فروشگاه مستقل ضبط موسیقی در جهان، کالیفرنیا Amoeba Music است. این یک مکان عالی برای یافتن چیزهای رایجی است که نمی‌تو،د مستقیماً از هنرمند ب،ید، و به شما امکان می‌دهد به گونه‌ای ،ید کنید که به یک فروشگاه ضبط مستقل کمک کند. آنها همچنین بسیار سرد است کانال یوتیوب.

اگر به دنبال موسیقی ک،یک غربی بر روی وینیل هستید، Presto Music مک، عالی برای شروع است. این سایت دارای صدها گزینه در دوره ها و سبک های مختلف است، از اجرای انفرادی گرفته تا ار،ترهای کامل، اپرا و موسیقی متن.

،، که به دنبال چیزهای مبهم مدرن و موسیقی هنری هستند، از این ،ده فروش دیجیتال کوچک، که نسخه های محدودی را از نوازندگان منتخب دستی در سراسر جهان به اشتراک می گذارد، قدرد، خواهند کرد. شما همیشه فایل های MP3 رایگان با سوابق خود دریافت می کنید. این یک مکان خوب برای شنیدن همه چیز از جاز تا موسیقی محلی الکترونیکی و دستگاهی است، نوع سایتی که تام یورک از Radiohead دوست دارد.


منبع: https://www.wired.com/story/where-to-buy-vinyl-records/