پریوس دارای طراحی مجددی است که در واقع جالب به نظر می رسد


تویوتا یک پریوس جدید براق و براق، و به نظر می رسد که پرس خودکار موافق است: این یکی بسیار جالب به نظر می رسد. مدل های قبلی پریوس مدت هاست که به ،وان، اوه، کمتر از سرد، با شکل ناهنجار اشک جعبه ای شکل و حال و هوای نرمال. در مقایسه، پریوس 2023 شیک به نظر می رسد، با بدنه ای براق که اشک پریوس را به چیزی شبیه تسلا فرو می برد.

این هنوز هم یک هیب، الکتریکی احتراق است که برای کار، به بنزین نیاز دارد – متأسفانه، انقلاب تمام الکتریکی هنوز برای پریوس قدیمی رخ نداده است. تویوتا می گوید حدود 57 مایل بر گالن تولید می کند که آن را به کم مصرف ترین پریوس تبدیل می کند. این خودرو همچنین قرار است زیپ تر از قبل باشد و موتوری با قدرت 220 ، بخار در زیر کاپوت آن قرار دارد. این برای پریوس خوب است. از یک نفر ماشین بپرس دیگر ویژگی های جدید شامل حالت رانندگی بدون هندزفری و گنجاندن پنل های خورشیدی برای شارژ باتری در زم، که خودرو ،ن است.

پریوس جدید در دو مدل عرضه خواهد شد: پریوس پایه و پریوس پرایم کمی بهتر. تویوتا نگفته است که این خودروها چه زم، در دسترس خواهند بود یا قیمت آنها چقدر است، اما در سال آینده به دنبال آنها باشید.

در اینجا برخی اخبار دیگر از دنیای فناوری مصرف کننده وجود دارد.

تیم های مایکروسافت بازی می گیرند

مایکروسافت قابلیت جدیدی را برای نرم افزار کنفرانس ویدیویی تیمز خود اعلام کرد: بازی های ویدیویی. شرکت‌کنندگان در تماس تیم‌ها اکنون می‌توانند بازی‌هایی مانند بازی یک نفره، مین روب، و شگفتی درست در برنامه هدف این بازی ها افرادی است که از Teams برای کار استفاده می کنند. نانسی بایم، مدیر ارشد تحقیقاتی مایکروسافت، می‌گوید قرار دادن بازی‌ها در یک ابزار محل کار، حس ارتباط انس، را تقویت می‌کند که بعد از تقریباً سه سال کار از راه دور به شدت مورد نیاز است.

بایم می‌گوید: «مردم می‌توانستند واقعاً سازنده باشند، اما احساس ارتباط کمتری می‌،د و این اثرات مضر زیادی داشت. «بازی‌ها یکی از چندین روش واقعاً خوب برای مداخله ملایم در آنجا هستند و می‌گویند، در اینجا پیشنهادی برای ایجاد ارتباط با یکدیگر به نوعی فشار کم است.»

برای تقویت این هدف ایجاد ارتباط، هیچ یک از بازی ها تک نفره نیستند. (نه، حتی نه بازی یک نفره). این بدان م،است که شما نمی تو،د بدون سر و صدا یک بازی را به تنهایی انجام دهید، زیرا وانمود می کنید که به پهپاد مدیر مدیر خود در مورد KPIهای سه ماهه گوش می دهید. انجام بازی‌ها با تیم شما می‌تواند یک استراحت خوب از طوفان روز کاری ایجاد کند، حتی اگر هنوز به منزله گذراندن وقت در مقابل یک صفحه نمایش باشد. خواهیم دید چقدر طول می کشد تا خستگی زوم جای خود را به آن بدهد مین روب خستگی.

به تلفن لنز بزرگ لایکا نگاه کنید

سلام، آن را بررسی کنید، لایکا دیگری ساخته است گوشی های هوشمند برای دنبال ، تلفن لایتز 1 2021. این چیست؟ می پرسی آیا دوربین دارد؟ اوه، این کار را می کند. همانطور که ممکن است از برند برجسته دوربین انتظار داشته باشید، لنز Leica جذابیت اصلی گوشی Leitz P،ne 2 است. طراحی متمرکز بر چشم آن، رد همه لنزهای دوربین گوشی های هوشمند است.

دوربین غول پیکر Leitz P،ne 2 تصاویری با کیفیت 47.2 مگاپی،ل می گیرد. در طرف دیگر یک صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED قرار دارد که به شما امکان می دهد تمام ع، های منظره زیبا یا سلفی های با جزئیات باشکوه خود را مشاهده کنید. اوه بله، و همچنین می تو،د از آن برای برقراری تماس تلفنی یا هر چیز دیگری استفاده کنید. فقط در ژاپن در دسترس خواهد بود. ،، که خارج از کشور هستند باید آن را به ،وان واردات ،یداری کنند.

نتفلی، برای دوستان شما می آید

روزهای اشتراک اکانت نتفلی، احتمالاً رو به پایان است. نتفلی، در این هفته قابلیت جدیدی را در تنظیمات حساب کاربران معرفی کرد که نام دارد مدیریت دسترسی و دستگاه ها. این به کاربر اجازه می‌دهد تا حساب نتفلی، خود را در دستگاه‌های خاص غیرفعال کند – چیزی که کاربر می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند تا اعضای خانواده، دوستان و هم اتاقی‌هایش را از حساب نتفلی، خود بیرون کند. این یک ویژگی به اندازه کافی بی ضرر است، و برای هر،ی که می خواهد اعتبار خود را از تلویزیونی که در طلاق از دست داده است حذف کند تا از پخش سریال های مخفیانه سابق خود در سکه های خود جلوگیری کند، بسیار خوب است. اما این حرکتی است که زمینه را برای نتفلی، فراهم می کند پا،ازی اشتراک گذاری حساب.

نتفلی، بوده است ساختمان به سمت این برای ماه ها این شرکت دریافت هزینه های اضافی برای حساب های اضافی را در چند کشور آزمایش کرده است و می گوید که به دنبال آن است برنامه را اجرا کنند تقریباً در تمام بازارهای خود در سال آینده. این شرکت همچنین در اوایل این ماه یک طرح اشتراک تبلیغاتی را ارائه کرد.

مشکلات توییتر خیلی زیاد است

خب، توییتر عملکرد خوبی داشت. اکنون که تقریباً همه کارمندان توییتر را ، کرده‌اند و به نظر می‌رسد سایت در حال سقوط آزاد است، اوضاع در اپلیکیشن پرنده حتی عجیب‌تر می‌شود. (با فرض فعال ماندن و اجرا.) به هر شکلی که توییتر به لنگیدن ادامه دهد، هرگز در برابر تهدیدات امنیتی آسیب پذیر نبوده است.

این هفته در WIRED آزمایشگاه گجت پاد،ت، لیلی هی نیومن، نویسنده امنیتی، درباره راه‌هایی صحبت می‌کند که موقعیت نامطمئن توییتر می‌تواند منجر به هک، نشت داده‌ها و گسترش بیشتر اطلاعات نادرست در سراسر پلتفرم شود.

محتوا

این مطالب را می توان در سایت آن نیز مشاهده کرد سرچشمه می گیرد از جانب.


منبع: https://www.wired.com/story/toyota-prius-gets-a-redesign/