پیت بوتیجیگ خدا، آبجو و موستانگ برقی اش را دوست دارد


ذهن کنجکاو از Pete Buttigieg بسیاری از قابلیت های خود را ذخیره می کند. وزیر حمل و نقل ایالات متحده حتی در حالی که درباره راه آهن و خطوط هوایی بحث می کند، تا داده های پوینتیلیست که سهام فعلی او در تجارت است، مانند یک دارنده کارت سیاه منسا که ممکن است عادت مخفی برو یا مکعب روبیک سه ث،ه ای داشته باشد، ظاهر می شود. راه حل یا مهارتی برای تهیه روز هفته برای یک تاریخ تصادفی در سال 1404، همراه با تاریخچه ای غیرتمایل آمیز از تقویم ژولی، و میلادی.

زم، که وزیر باتیجیگ و من در یک بعدازظهر در اوایل بهار در دفتر گوشه‌ای که مبله‌اش نداشت صحبت می‌کردیم، آرام آرام متوجه شدم که کار کابینه‌اش فقط به بخش کوچکی از قدرت شناختی‌اش نیاز دارد. سایر امکانات ذهنی، بدون شوخی، به آنها تخصیص داده شده است ایلیاد، تاریخ نگاری پیوریتن و کناوسگارد بهار– اگرچه در نسخه اصلی نیست نروژی ( سست ) . خوشبختانه، او مایل بود که بازه‌ای دیگر را در ذهن کلیسای جامع خود اختصاص دهد تا ایده‌های خود را در مورد سه موضوع قدرتمند – نئولیبرالیسم، مردانگی و مسیحیت – برای من قابل درک کند.

از آنجا که بوتیجیگ، در 41 سالگی، یک هزاره قدیمی است. زیرا به ،وان یک محقق رودز در آ،فورد، اولین مدرک PPE (فلسفه، سیاست و اقتصاد) را ،ب کرد. مدرک علامت تجاری برای نخبگان حزب کارگر دوران تونی ب،؛ زیرا او برای بهینه سازی قیمت گذاری خواربارفروشی در مک کینزی کار می کرد. زیرا او به امید ترویج دموکراسی در افغانستان به نیروی دریایی پیوست. زیرا او در سال 2018 با شریک خود ،تن ازدواج کرد. و از آنجا که به ،وان شهردار ساوت بند، ایندیانا، او برای آوردن کارآفرینی هیپسترها و «سرمایه گذاری با فناوری پیشرفته» به زادگاهش که کمربند زنگ زده بود، برانگیخت، مجبور شدم از او در مورد نئولیبرالیسم بپرسم، این ایده خوشحال کننده که بازارهای مصرف و دموکراسی لیبرال همیشه خواهند بود. گسترش یابد، و همیشه با هم گسترش خواهد یافت. من همچنین مجذوب روشی بودم که بوتیگیگ، که مدت‌هاست خود را شیفته فناوری و داده‌ها توصیف می‌کرد، به ،ت‌بندی فناوری، و به‌ویژه فناوری سبز، توسط جنگجویان فرهنگ ترسناک، از جمله مارجوری تیلور گرین، پاسخ داده است.

بوتیجیگ که پدرش یک محقق مار،یست معروف بود، خود از جانبازان سناتور برنی سندرز در جو، بود. او اکنون دریافته است که تداوم ایدئولوژی راست افراطی، با مشغله های مردانه و ضد دمکراتیک آن، بخشی از دلیلی است که نئولیبرالیسم از بین رفته است. به نظر می رسد که نه همه می خواهد اگر به این م،ی باشد که آنها باید حق رای بیشتر از افراد نامطلوب را بپذیرند، از جمله ،ن، افراد فقیر، سیاه پوستان و شیاطین معمولی در مناظر تد کروز و تاکر کارلسون های جهان.

او همچنین از ایمان خود صحبت کرد. گفته می‌شود که چپ‌ها این روزها نسبت به انجیلی‌های راست‌گرا کمتر مذهبی هستند، اما بین بوتیجیگ، که اسقفی‌گرایی او مبنای تصمیم‌گیری‌اش است، و رئیس‌اش، جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، که کاتولیکیسم قوی تلاش‌های صادقانه‌اش برای احیای روح آمریکا را هدایت می‌کند، شاید یک چپ مذهبی است. دوباره بالا آمدن

ویرجینیا هفرنان: نئولیبرالیسم چیست و چه اتفاقی برای آن افتاد؟

پیت بوتیجیگ: وقتی ،ت به نئولیبرالیسم می‌شود، ما تحت تأثیر واقعیت قرار گرفتیم. این یک راه گستاخانه برای بیان آن است.

بیچاره لیبرال های قدیمی همیشه توسط واقعیت، یا فقط کلاهبرداران غرق می شوید.

نگاه کنید، در اوایل دوران بزرگسالی من، نئولیبرالیسم تقریباً به‌،وان یک اجماع توصیف می‌شد که فقط برای همه افرادی که در موقعیت‌های نفوذ بودند، منطقی بود. الان خیلی فرق کرده ما پایان تاریخ را تجربه کرده ایم. ما قطعاً محدودیت های اجماع را تجربه کرده ایم. هیچ یک از فرضیات بین سال های 1991 تا 2008 باقی نمانده است.


منبع: https://www.wired.com/story/pete-،igieg-interview-god-،-electric-mustang/