چگونه دسته YouTube خود را مطالبه کنیم


روی هر پلتفرمی، از توییتر گرفته تا اینستاگرام گرفته تا Google Docs، روش ذکر و تگ ، شخصی با تایپ یک علامت «@» و به دنبال آن نام یا دسته انتخابی او اکنون به خوبی تثبیت شده است – اما یوتیوب همچنان در حال بازی ، است.

بزرگ‌ترین سایت ویدیویی اینترنت به تازگی به معرفی دسته‌هایی برای کاربران خود دست یافته است و به همه افراد حاضر در این پلت‌فرم راهی آسان‌تر برای برقراری ارتباط با یکدیگر، اعتبار دادن به یکدیگر و به طور کلی حفظ ارتباط می‌دهد.

“هر کانال دارای یک دسته منحصر به فرد خواهد بود که باعث می شود طرفداران بتوانند محتوا را کشف کنند و با سازندگ، که دوستشان دارند تعامل برقرار کنند.” یوتیوب می گوید. حداقل در حال حاضر، دسته‌ها در کنار نام کانال و نش،‌های اینترنتی سفارشی کانال وجود دارند—بنابراین می‌توان به صفحه‌ای با URL سفارشی در آن آدرس و همچنین آدرس youtube.com/@handle جدید دسترسی پیدا کرد.

اگر یک کانال یوتیوب دارید—بنابراین حداقل یک ویدیو آپلود کرده اید یا حداقل یک نظر در پلتفرم گذاشته اید—در نهایت یک کنترل دریافت خواهید کرد. اینکه چقدر سریع برای انجام این کار دعوت می شوید بستگی به تعداد مش،ین و میزان فعال بودن شما در YouTube دارد. می تو،د یک پرسش متداول رسمی در مورد نحوه عملکرد دسته ها پیدا کنید اینجا.

انتخاب یک دسته

ممکن است ایمیلی دریافت کنید که از شما بخواهد دسته YouTube خود را انتخاب کنید.

یوتیوب از طریق دیوید نیلد

YouTube به آرامی دستگیره‌ها را عرضه می‌کند، و ابتدا سازندگان برجسته دسترسی پیدا می‌کنند. وقتی زمان شما فرا رسید، یک ایمیل در صندوق ورودی خود برای حسابی که در YouTube ثبت کرده اید دریافت خواهید کرد: به دنبال ایمیل “اکنون می تو،د دسته YouTube خود را انتخاب کنید” بگردید. اگر وارد شوید استودیوی YouTube، همچنین ممکن است پیامی را مشاهده کنید که به شما می گوید “زمان انتخاب دسته است” با علامت اکنون انتخاب کنید دکمه متصل

روی این دکمه یا دکمه کلیک کنید یک دسته را انتخاب کنید پیوند در ایمیلی که برای شروع دریافت کرده اید. به یاد داشته باشید که این دسته قرار است شما را در سراسر سایت، در منشن‌ها، نظرات و ویدیوها شناسایی کند، بنابراین ارزش آن را دارد که درباره موردی که می‌خواهید استفاده کنید فکر کنید—در حالی که نام کاربری را که در سایر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید نیز در نظر داشته باشید. ، البته.

در برخی موارد، YouTube قبلاً یک نام کاربری رزرو شده برای شما بر اساس URL کانال یا نام کاربری موجود شما ایجاد کرده است. اگر دسته‌ای وجود دارد که برای شما ذخیره شده است، ابتدا آن را مشاهده خواهید کرد—کلیک کنید دسته را عوض کن و می‌تو،د تأیید کنید که انتخاب را می‌پذیرید یا دسته را به چیز دیگری ویرایش کنید. وقتی کارتان تمام شد، کلیک کنید انتخاب را تایید کنید. یک صفحه تأیید و یک نش، اینترنتی جدید را می بینید که به صفحه کانال شما پیوند دارد.


منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-claim-youtube-handle-set-up/