چگونه صفحه اصلی خود را شلوغ کنید


اگر همچنان می‌خواهید به برنامه‌ها دسترسی آسان داشته باشید، اما متوجه شدید که نمادهای زیادی در صفحه اصلی خود دارید، پوشه‌ها می‌توانند به شما کمک کنند. برای ایجاد یک پوشه، یک نماد را روی نماد دیگری بکشید—این می تواند میانبر برنامه یا میانبر چیزی دیگر، مانند مخاطب یا وب سایت باشد. پوشه ایجاد می شود و در صورت نیاز می تو،د میانبرهای بیشتری را به داخل آن بکشید. برای تغییر نام یک پوشه، روی آن ضربه بزنید تا باز شود و سپس روی نام آن ضربه بزنید.

برای مثال، می‌تو،د پوشه‌ای از برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی، یا پوشه‌ای از برنامه‌هایی که برای کار به آن‌ها نیاز دارید، یا پوشه‌ای از مخاطبینی که بیشترین استفاده را دارید ایجاد کنید. ضربه بزنید و نگه دارید، سپس نمادهای جداگانه را بکشید تا آنها را از پوشه خارج کنید یا از صفحه اصلی حذف کنید—همچنین می تو،د روی یک پوشه به طور کامل تا دکمه Remove ضربه بزنید، نگه دارید و بکشید تا آن را از صفحه اصلی خارج کنید. نصب برنامه ها یا میانبرهای داخل آن

می تو،د برنامه های جدید را از افزودن میانبرهای صفحه اصلی منع کنید.

گوگل از طریق دیوید نیلد

وقتی صحبت از ویجت ها می شود، به یاد داشته باشید که بسیاری از آنها را می توان تغییر اندازه داد: ممکن است بخواهید ویجت های خاصی را کوچکتر کنید تا فضایی آزاد کنید، یا حتی آنها را بزرگتر کنید تا صفحه اصلی خود را ساده تر نگه دارید. برای اینکه ببینید آیا می‌توان اندازه یک ویجت را تغییر داد، روی آن ضربه بزنید و نگه دارید—اگر بتو،د ارتفاع و عرض آن را روی صفحه تنظیم کنید، دستگیره‌هایی را در کناره‌ها خواهید دید.

به تنظیمات بروید و انتخاب کنید کاغذ دیواری و سبک سپس شبکه برنامهو می‌تو،د فاصله بین نمادها را روی صفحه اصلی خود تنظیم کنید که می‌تواند به رفع شلوغی کمک کند. همچنین می تو،د روی صفحه اصلی فشار طول، دهید، انتخاب کنید شخصی سازی، و خاموش کنید آی، های برنامه را به صفحه اصلی اضافه کنید سوئیچ سوئیچ به این ترتیب، هنگامی که برنامه های جدید را نصب می کنید، به طور خودکار میانبر در صفحه اصلی دریافت نمی کنند.

آیفون

صفحه تنظیمات را در iOS باز کنید و انتخاب کنید صفحه اصلی برای تصمیم گیری برای قرار دادن برنامه های جدید: انتخاب کنید فقط کتابخانه برنامه برای اضافه ، آنها به صفحه اصلی نهایی، یا افزودن به صفحه اصلی برای ایجاد میانبر دیگری در صفحه اصلی استاندارد نیز. گزینه اول گزینه ای است که باید به آن بروید تا صفحه اصلی خود را تا حد ممکن شلوغ نگه دارید (در صورت نیاز می تو،د به راحتی میانبرهای برنامه را به صورت دستی اضافه کنید).

اگر میانبر برنامه ای در صفحه اصلی وجود دارد که می خواهید از شر آن خلاص شوید، روی آن ضربه بزنید و نگه دارید، سپس کمی آن را بکشید تا مورد کوچک ظاهر شود. علامت (منهای) در کنار آن. روی این ضربه بزنید تا میانبر بدون حذف برنامه حذف شود. هر میانبر وب سایتی که ممکن است در سافاری ایجاد کرده باشید را می توان به همین روش حذف کرد.


منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-declutter-your-،me-screen/