چگونه می توان گلکسی S23 سامسونگ را پیش خرید کرد و کدام مدل را خریداری کرد


سامسونگ سه تا دارد گوشی های پرچمدار جدید به من،ت سال 2023 – گل،ی S23، S23+ و S23 Ultra. آنها در حال حاضر برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و فروش رسمی آنها از 17 فوریه آغاز می‌شود. اما آیا باید آن را ارتقا دهید؟ اگر به یک گوشی جدید نیاز دارید، کدام مدل گل،ی S23 برای شما بهترین است؟ ما تفاوت های بین هر مدل، موارد جدید و اینکه کدام یک برای شما من، است را بررسی می کنیم. ما همچنین تعدادی از بهترین تبلیغات گل،ی S23 را از سامسونگ و اپراتورهای تلفن همراه ارائه کرده‌ایم تا بتو،د بیشترین بهره را از ،ید خود ببرید.

برای توصیه‌های بیشتر، حتماً راهنمای بهترین تلفن‌های اندرویدی و بهترین تلفن‌های ارزان قیمت ما را بررسی کنید. اگر گل،ی S22 سال گذشته را ارزان می‌،ید، خوب، توصیه‌هایی برای لوازم جانبی نیز داریم.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: a اشتراک 1 ساله WIRED با 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به WIRED.com و مجله چاپی ما است (اگر مایل باشید). اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از رو،مه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بد،د.

فناوری جدید در هر 3 گوشی

سری گل،ی اس 23

ع،: جولیان چوکاتو

سری گل،ی S23 در هر سه دستگاه فلسفه طراحی مشابهی دارد، اگرچه Ultra به خاطر لبه‌های مربعی خود متمایز است. همه آنها دارای صفحه نمایش AMOLED روشن هستند، دارای نرخ تجدید صفحه نمایش 120 هرتز هستند، و دارای اصول اولیه مانند شارژ بی سیم، پشتیب، قوی از 5G و Wi-Fi 6E، سنسورهای اثر انگشت در صفحه نمایش، و مقاومت در برابر آب IP68 هستند. آنها از آلومینیوم ساخته شده‌اند و شیشه‌ای که از صفحه‌نمایش و پشت آن محافظت می‌کند، جدیدترین گوریلا گلس Victus 2 Corning است. می‌تو،د همه آن‌ها را در رنگ‌های Phantom Black، ،، سبز، و اسطوخودوس دریافت کنید و لیمو، گرافیت، آسمان را خواهید یافت. اگر مستقیماً آنها را در Samsung.com ،یداری کنید، گزینه‌های رنگ آبی و قرمز.

این گوشی ها از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گل،ی کوالکام با 8 گیگابایت رم پشتیب، می کنند – نه تنها در ایالات متحده، بلکه در سطح جه،. نام “برای گل،ی” نشان می دهد که تراشه ها دارای سرعت ساعت کمی بالاتر از تراشه های اسنپدراگون پایه هستند، بنابراین آنها کمی سریعتر هستند و بهینه سازی های اضافی برای کارآمدتر ، آنها وجود دارد. این مجموعه همچنین دارای یک محفظه خنک کننده بازطراحی شده است که دو برابر بزرگتر است، که باید هنگام بازی برای جلسات طول، مدت گوشی را خنک نگه دارد. از نظر دوربین، هر سه مدل از یک دوربین 12 مگاپی،لی اولتراواید، یک دوربین تله فوتو اپتیکال 3X مشابه و یک دوربین سلفی 12 مگاپی،لی جدید بهره می برند.

هر سه گوشی S23 پنج سال به‌روزرس، امنیتی و چهار ارتقاء سیستم‌عامل اندروید دریافت خواهند کرد (با اندروید 13 راه‌اندازی می‌شوند)، که بهترین سیاست نرم‌افزاری است که با تلفن‌های اندرویدی خواهید یافت. شباهت ها به همین جا ختم می شود. در اینجا نحوه همه آنها متفاوت است.

گل،ی اس 23

ع،: سامسونگ

گل،ی S23 با صفحه نمایش 6.1 اینچی خود کوچکترین گوشی در میان است، بنابراین اگر به دنبال گوشی هستید که می تو،د به راحتی در یک دست از آن استفاده کنید، این راه حلی است. همچنین ارزان ترین است، اگرچه به هیچ وجه “ارزان” نیست. این تنها مدل S23 است که با 128 گیگابایت حافظه داخلی شروع می شود – دو مدل دیگر اکنون از 256 گیگابایت شروع می شوند – اما سامسونگ ظرفیت باتری را 200 میلی آمپر ساعت نسبت به گل،ی S22 به 3900 میلی آمپر ساعت افزایش داده است. این گوشی تنها گوشی در گروه است که به سرعت شارژ 25 وات محدود می‌شود، بنابراین وقتی آن را به برق وصل می‌کنید در شارژ مجدد سریع نیست. یکی از خودتان.) تغییر بزرگ دوربین اصلی است که از یک سنسور 50 مگاپی،لی جدید برای بهبود محدوده رنگ پویا استفاده می کند.

Galaxy S23+

ع،: سامسونگ

S23+ بچه وسط بی دست و پا است که اینطور نیست مانند مانند Ultra دارای ویژگی‌هایی است، اما نه آنچنان متمایز از S23 استاندارد که 200 دلار قیمت را تضمین کند. با این حال، این گوشی با اندازه 6.6 اینچ بزرگتر است و ظرفیت باتری 4700 میلی آمپر ساعتی بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. حافظه داخلی از 256 گیگابایت شروع می شود، که از زم، که سامسونگ در سال 2021 استفاده از اسلات کارت microSD را در تلفن های رده بالا خود متوقف کرد، بسیار مهم است. از آنجایی که S23+ دقیقاً همان تنظیمات دوربین S23 را دارد، تنها تفاوت اصلی سرعت شارژ است — پشتیب، می کند. شارژ 45 وات (شارژر شامل نمی شود) بنابراین کمی سریعتر از S23 شارژ می شود. در تجربه قبلی ما، سرعت شارژ به شدت متفاوت نیست، بنابراین این واقعاً نباید در تصمیم شما تأثیر بگذارد. اگر باتری بیشتر یا صفحه نمایش کمی بزرگتر می خواهید، آن را دریافت کنید.

Galaxy S23 Ultra

ع،: سامسونگ

گل،ی اس 23 اولترا، ، رنگی از سری محصولات سامسونگ است. این دوربین همان دوربین زوم اپتیکال 10X عالی را مانند دوربین قبلی خود حفظ می کند که به شما امکان می دهد از سوژه های دور ع، های واضح بگیرید. آی تی همچنین دارای زوم اپتیکال 3X است و چه ،ی گزینه‌ها را دوست ندارد؟ اگر از طرفداران S Pen هستید، این تنها گوشی سامسونگ با قلم داخلی است که از لبه پایینی دستگاه قابل دسترسی است. این گوشی بزرگ‌ترین گوشی سه‌گانه با 6.8 اینچ (و سنگین‌ترین) است، و در حالی که مانند دو گوشی دیگر دارای نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​است، می‌تواند در صورت نیاز بین 1 تا 120 هرتز تغییر مکان دهد، به این م،ی که باتری کمی کارآمدتر است. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و سامسونگ می گوید با وجود ظرفیت مشابه، 20 درصد بیشتر از S22 Ultra سال گذشته دوام خواهد آورد.


منبع: https://www.wired.com/story/samsung-galaxy-s23-deals/