چگونه ویژگی های پولی Slack را به صورت رایگان دریافت کنیم


سستی ارزش دارد پرداخت برای … اگر شما یک شرکت هستید. اگر از Slack برای یک انجمن آنلاین استفاده می کنید، احتمالاً باید فقط از نسخه رایگان استفاده کنید.

این تا حدی به این دلیل است که اگر فقط از آن به ،وان یک پلت فرم متن گروهی استفاده می کنید، بیشتر ویژگی های پولی Slack واقعا ضروری نیستند، بلکه به این دلیل است که گزینه های پولی به سرعت گران می شوند. برنامه ها از 7.25 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شوند، به این م،ی که یک انجمن با دوجین نفر هزینه ماهانه 174 دلار یا بیش از 2000 دلار در سال خواهد داشت. این احتمالاً بیشتر از آن چیزی است که بخواهید برای امتیاز مزاحمت با دوستان بپردازید (مطمئنم که آنها جذاب هستند).

با این حال، برخی از ویژگی‌های پولی Slack بسیار خوب هستند، به خصوص دسترسی به آرشیو پیام‌های قدیمی. و در واقع این امکان وجود دارد، اگر مایلید کمی تلاش کنید، بدون پرداخت هزینه به آن و چند ویژگی اضافی دیگر دست پیدا کنید. در اینجا به این صورت است:

تاریخچه پیام Slack نامحدود را به صورت رایگان دریافت کنید

نسخه رایگان Slack فقط به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های ۹۰ روز گذشته را به بالا پیمایش کنند یا آن‌ها را جستجو کنند—هیچ چیز قدیمی‌تر را نمی‌توان یافت. با این حال، آن پیام‌ها ناپدید نشدند – اگر شروع به پرداخت کنید، همه آنها نشان داده می‌شوند.

و یک شکاف دیگر وجود دارد. Slack به ادمین ها اجازه می دهد صادرات تمام داده ها، از جمله بک لاگ کامل همه پیام ها. فقط سر بزن تنظیمات و مدیریت > تنظیمات فضای کاری در منوی اسلک تنظیمات در مرورگر شما باز خواهند شد—یک مورد وجود دارد واردات/صادرات داده ها دکمه در گوشه سمت راست بالا روی آن کلیک کنید و می‌تو،د محدوده تاریخ را انتخاب کنید و همه پیام‌ها را صادر کنید. توجه داشته باشید که کاربران رایگان نمی‌توانند پیام‌های مستقیم (DM) یا کانال‌های خصوصی را صادر کنند – فقط کانال‌های عمومی. آرشیوهای واقعی در یک فایل ZIP مملو از فایل‌های JSON قرار می‌گیرند که خواندن آن‌ها ساده‌ترین چیز در جهان نیست. با این حال، همه چیز آنجاست.

یک ابزار رایگان به نام Slack Export Viewer می‌تواند با تبدیل آن فایل‌ها و بارگیری آن‌ها در مرورگر وب شما، همراه با نوار کناری به سبک Slack برای مرور کانال‌ها، کمک کند. کار می کند – من آن را آزمایش کردم – اما برای تنظیم آن باید با خط فرمان راحت باشید. گزینه دیگر این است مترجم JSON، که می تواند فایل ZIP شما را به یک فایل CSV خوانا تبدیل کند که می تو،د با استفاده از Excel یا Google Sheets آن را دانلود و باز کنید. (فایل‌های CSV حاوی سوابق داده‌ای هستند که با کاما از هم جدا شده‌اند – از این رو نام آن است.)

اگر می خواهید یک آرشیو عمومی داشته باشید، بررسی کنید Slack Saver. می‌تو،د فایل ZIP را که از Slack صادر کرده‌اید آپلود کنید و پس از انجام تبدیل، پیوندی به بایگ، کامل را با کل انجمن خود به اشتراک بگذارید. باید گهگاه آن را به‌روزرس، کنید تا پست‌های اخیر را اضافه کنید، اما کار می‌کند. فقط به خاطر داشته باشید که با سرویس‌های مبتنی بر وب، آرشیو کاملی از مکالمات را آپلود می‌کنید که ممکن است افراد تصور کنند نیمه خصوصی هستند. قبل از ادامه، مطمئن شوید که جامعه شما با آن موافق است.

Slack Huddles را به صورت رایگان دریافت کنید

ویژگی Slack’s Huddle با تماس صوتی متفاوت است زیرا زنگی وجود ندارد—شما فقط می تو،د Huddle را برای هر کانالی روشن کنید و افراد در صورت تمایل می توانند حضور پیدا کنند. هیچ ویدیویی وجود ندارد، فقط صدا و به اشتراک گذاری صفحه نمایش وجود دارد، که آنها را برای مکالمات بداهه سریع عالی می کند.

اما Slack’s Huddles تنها ابزاری برای این کار نیست. شما می تو،د یک اتاق در آن ایجاد کنید جمع آوری، که مهم، های مجازی را با استفاده از آواتارهای پی،لی که می توانند به سمت یکدیگر حرکت کنند و از یکدیگر دور شوند، واقعاً سرگرم کننده می کند. این برای آن نوع مکالمه‌های حذفی/قطعی که Huddles را بسیار عالی می‌کند، عالی است. حتی می‌تو،د به یک اتاق جمع‌آوری در موضوع کانال‌های Slack خود پیوند دهید.


منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-get-slack-paid-features-for-free/