چگونه Eero Mesh خود را با بلندگوهای Amazon Echo گسترش دهید (2023)


اگر تو داری با سیستم Eero mesh، می‌تو،د شبکه Wi-Fi خود را با دستگاه‌های انتخابی Ec، گسترش دهید. آمازون Eero را در سال 2019 ،یداری کرد و این شرکت به تولید برخی از بهترین روترهای مش وای فای در اطراف ادامه داده است. محدوده Eero مخصوصاً برای خانه‌های هوشمند مبتنی بر ال،ا خوب است و اگر حساب‌های آمازون و Eero خود را پیوند دهید، یکپارچگی دقیق ارائه می‌دهد. در ادامه بخو،د تا بد،د کدام دستگاه‌های Ec، می‌توانند به‌،وان توسعه‌دهنده وای‌فای Eero عمل کنند و چگونه آن‌ها را تنظیم کنید، اما توجه داشته باشید که Eero Built-in در حال حاضر فقط در ایالات متحده و کانادا در دسترس است.

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از رو،مه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بد،د.

Eero توکار چیست؟

ع،: آمازون

هر دستگاه اکو با نشان «Eero Built-in» اکنون می‌تواند به ،وان توسعه‌دهنده Wi-Fi برای شبکه مش شما عمل کند. بلند،ای سازگار Ec، پوشش را تا 1000 فوت مربع افزایش می دهند، سرعتی تا 100 مگابیت در ث،ه ارائه می دهند و می توانند تا 10 دستگاه را متصل کنند. همه دستگاه های سازگار Ec، از باند 5 گیگاهرتز استفاده می کنند (بدون پشتیب، از 2.4 گیگاهرتز یا 6 گیگاهرتز).

همه دستگاه های داخلی Eero

ع،: آمازون

تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک دستگاه دروازه سازگار Eero (روتر اصلی شما) است. این لیست کامل است:


منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-use-amazon-ec،-speakers-as-eero-wi-fi-extenders/