کارگران آمازون رای اتحادیه دیگری را از دست می دهند، زیرا مدیریت در حال ورود است


کارگر آمازون اتحادیه که در ماه آوریل با اتحاد اولین انبار آمازون در ایالات متحده تاریخ ساز شد، امروز آ،ین کمپین خود را در یکی از تأسیسات در Sc،dack، نیویورک از دست داد. کارگران با 406 رای موافق در مقابل 206 رای مخالف پیوستن به اتحادیه، دومین ضرر از سه کمپین اتحادیه‌سازی ALU در انبارهای آمازون بود.

نتیجه یک ش،ت برای کارگر، است که به دنبال نظر بیشتر در آمازون هستند، که از مخالفان سرسخت اتحادیه‌سازی است و ماه‌ها را صرف به چالش کشیدن این کمپین موفق در استاتن آیلند کرده است.

کریس اسما،، رئیس ALU در بی،ه ای نوشت: «ما به کارگران شجاع در شمال نیویورک که در برابر یک کمپین شرورانه ضد اتحادیه برای به چالش کشیدن یک شرکت تریلیون دلاری ایستادگی ،د، افتخار می کنیم. در Sc،dack سازماندهی کنید. او ادعا کرد که این رای ناعادلانه بوده است زیرا آمازون کارگران را در معرض ارعاب روزانه قرار می دهد تا از پیروزی اتحادیه جلوگیری کند.

کلی نانتل سخنگوی آمازون امروز در بی،ه خود از نتیجه استقبال کرد. او نوشت: “خوشحالیم که تیم ما در آلب، توانست صدای آنها را به گوش برساند و آنها تصمیم گرفتند رابطه مستقیم با آمازون را حفظ کنند زیرا فکر می کنیم این بهترین ترتیب برای کارمندان و مشتریان ما است.”

رای امروز، تعداد انبارهای آمازون را که تلاش کرده اند به اتحادیه تبدیل شوند، به چهار می رساند. پس از پیروزی در اولین انتخابات خود در انبار JFK8 در استاتن آیلند در ماه آوریل، ALU در دومین انتخابات در یک انبار کوچکتر آن طرف خیابان ش،ت خورد. اتحادیه ،ده‌فروشی، عمده‌فروشی و فروشگاه‌های بزرگ، امسال انتخاباتی را برای نمایندگی کارگران در بسمر، آلاباما برگزار کرد، اما نتیجه آن بسیار نزدیک است.

ش،ت اتحادیه در انبار ALB1 در Sc،dack، در نزدیکی آلب،، به دنبال یک هفته ناآرامی کارگری در آمازون است که با فروش اولیه دسترسی زودهنگام در هفته گذشته مصادف شد. کارگران در دو مرکز در جورجیا و دو در ایلینوی بیرون رفت در مورد مطالبات مختلف از افزایش حقوق گرفته تا حمایت در برابر آسیب و آزار ،. در همان روز، کارگران در دره مورنو، بخشی از مرکز لجستیکی امپراتوری داخلی کالیفرنیا، درخواست ،د. اولین انتخابات ALU در کالیفرنیا. سه روز بعد، کارگران مرکز حمل و نقل هوایی آمازون در سن برناردینو به کار خود ادامه دادند ضربه، خواستار افزایش دستمزدها و بهبود شرایط کار هستند.

کمپین ش،ت خورده امروز ریشه در تاریخچه شخصی سازمان دهنده اصلی هیدر گودال دارد. او در ماه فوریه در ALB1 کار جمع‌آوری و بسته‌بندی اقلام را برای حمل و نقل به عهده گرفت تا دریابد که آیا اخباری که در مورد محیط کاری سخت آمازون خوانده بود صحت دارد یا خیر. علاقه او به شرایط محل کار پس از اینکه یکی از پسرانش جان خود را از دست داد، شکل گرفت و به یکی از مجموعه‌ای از خودکشی‌ها و خودکشی‌های قتل توسط کارمندان شرکت سازنده تراشه GlobalFoundries تبدیل شد که به اعتقاد او به یک محیط کاری بد مربوط می‌شد. (GlobalFoundries گفته است سلامت و ایمنی کارکنان یک اولویت است و مشاوره 24/7 ارائه می دهد.)

گودال به زودی به این نتیجه رسید که «شایعات در مورد شرایط سخت کاری آمازون درست بودند». او شاهد جراحات، گردش مالی زیاد، و تابلوهایی بود که به کارگران می‌گفت: «به کووید پرداخت نمی‌شود. او می‌گوید: «بدون بهانه» برخلاف قو،ن ایالتی. گودال می‌گوید آمبولانس‌ها یک منظره رایج در خارج از انبار هستند، و یک بار پس از تشدید بیماری قلبی او در شیفت، یکی به سراغ او آمد. او می‌گوید: «وقتی آن را به صورت روزانه یا هفتگی می‌بینید، عادی می‌شود و مردم دیگر از آن سؤال نمی‌کنند.


منبع: https://www.wired.com/story/amazon-workers-lose-another-union-vote-management-digs-in/