کارگردان “Pentiment” از شما می خواهد که بدانید شخصیت های او چگونه خوردند


جدیدترین بازی Obsidian Entertainment بازی، توبه، ،وان خود را از این اصطلاح گرفته است توبه، تغییری که یک هنرمند در حین نقاشی ایجاد کرده است. اصل آن کلمه ایتالیایی است توبه ،ی،ی تغییر عقیده یا توبه ،. توبههدف این است که نشان دهد چگونه تاریخ، مانند رنگ روغن روی بوم، می تواند پوشانده شود، سپس دوباره کشف یا فراموش شود.

این بازی که نقدهای مثبتی دریافت کرده است، در بایرن قرن شانزدهم در امپراتوری روم مقدس، منطقه ای که اکنون بخشی از آلمان است، می گذرد. این بازیکن کنترل آندریاس ما،، هنرمندی کاردان با تحصیلات دانشگاهی را به دست می گیرد، که بیش از 25 سال درگیر یک سری قتل ها و رسوایی هایی است که در مکان های خیالی ابی ،ساو و تاسینگ رخ می دهد. با الهام از امبرتو اکو نام گل رز، بازی سعی می کند، همانطور که رمان اکو انجام داد، بافت تاریخ، ردپای قلم و جوهر، نسخه های خطی و برش چوب چاپی را به تصویر بکشد.

بنابراین، این یک پروژه پرشور برای کارگردان بازی، جاش سایر است، که احتمالاً بیشتر به دلیل محبوبیت بسیار شناخته شده است. Fallout New Vegas، و همچنین رهبری RPG ایزومتریک مدرن نوستالژیک و پیشرو ستون های ابدیت. در توییتر و IRL، او شور و شوق را برای او منتشر می کند توبهزمان وقوع تحولات تکنولوژیکی و اجتماعی حماسی که با اصلاحات آغاز شد و با معرفی مدل خورشیدمرکزی کوپرنیک از منظومه شمسی به پایان رسید.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد توبهبا جذابیت عجیب وی، WIRED با ساویر زوم کرد تا در مورد اکو، اسرار قتل، صومعه‌های دوتایی، و آنچه این هنر جدیدتر ممکن است درباره تاریخ اولیه مدرن به ما بگوید صحبت کند. او چند کتاب عالی را نیز توصیه کرد.

این گفتگو برای طول، بودن و وضوح ویرایش شده است.

وایرد: من به رابطه بین این دو علاقه دارم توبه و این بار در تاریخ چرا بایرن قرن شانزدهم؟

جاش سایر: در کالج، تاریخ اولیه مدرن را مطالعه کردم. من دوران گذار اوا، قرون وسطی و اوایل دوران مدرن را دوست دارم، زیرا تغییرات اجتماعی زیادی در حال وقوع است. تغییر نهادهای مذهبی، نهادهای دانشگاهی، ساختارهای اجتماعی. سرمایه داری به سختی شروع به ظهور می کند. به دلیل تجارتی که مردم را در سراسر جهان می برد، تماس های بین فرهنگی زیادی وجود دارد. بنابراین این دوره همیشه برای من بسیار جالب بوده است، فقط به خاطر همه چیزهایی که می گذرد.

قرون وسطی اغلب اشتباه درک می شود، درست است؟

مردم فکر می کنند قرون وسطی این دوره طول، و بدون وقفه است که هیچ اتفاقی نمی افتد، یا فقط جنگ یا هر چیز دیگری. اما در طول چند قرن، در اوا، دوره، اوج و تغییر بزرگی وجود دارد. بنابراین همیشه برای من بسیار جذاب بود. همچنین، سابقه خانوادگی من: مادربزرگ من در بایرن به دنیا آمد. بنابراین چیزهای زیادی وجود داشت که آن را برای من من،‌تر از بخش‌های دیگر تاریخ می‌کرد، و این چیزی است که من شخصاً به آن علاقه دارم.

به نظر شما چرا این همه بازی تاریخی وجود دارد؟

من فکر می کنم خنده دار است که ما اکنون این را می پرسیم، زم، که یک خش،الی واقعی برای مدت طول، وجود داشت. تاریخ شامل همه چیزهای جالبی است که تا به حال اتفاق افتاده است. ساختن جهان‌ها و داستان‌های خارق‌العاده از یک بافت تاریخی به خوبی تحقیق شده آسان است. وقتی به خوبی انجام شود، فکر می‌کنم بازیکنان از غوطه‌ور شدن در چیزی غرق می‌شوند که به دنیای واقعی ما منع، می‌شود.


منبع: https://www.wired.com/story/pentiment-josh-sawyer-interview/