گربه‌های من عاشق این جعبه‌های پازل کشویی هستند


لغزنده ها از مقوا ساخته شده اند و به راحتی کنار هم قرار می گیرند. بعلاوه، هیچ بیت جینگلی، رشته یا چیز دیگری وجود ندارد که آنها احتمالاً در آن خفه شوند. وجود دارد استاندارد و عظیم اندازه، و هر یک در سوراخ‌هایی با اندازه‌های مختلف پوشانده شده است تا پنجه‌ها در آن قرار بگیرند. همانطور که آنها می‌کشند و فشار می‌دهند، خوراکی‌ها از لغزنده‌ها بیرون می‌پرند و از داخل جعبه چند سطحی می‌افتند. قطعات متحرک پازل را در حال تغییر نگه می دارند، بنابراین جالب می ماند. نتیجه ساعت ها سرگرمی برای گربه های بی حوصله است. یا حداقل، سرگرمی تا زم، که خوراکی هایی برای شکار وجود دارد.

این تحقیق نشان داد که مزایای اجرای پازل ها شامل کاهش وزن و حتی رفع پر، از ، و پرخاشگری نسبت به انسان ها و گربه ها است. خوشبختانه، من با آن مسائل جدی‌تر سروکار نداشتم، بنابراین نمی‌توانم آن مزایا را تأیید کنم. با این حال، من تفاوت واقعی در زمان بازی دیده ام. ها،لی و ایلی حوصله شان سر نمی رود و بعد از چند دقیقه راه می افتند و حتی مجبور نیستند برای سرگرمی خود منتظر پایان کار من باشند. یک بار، صدای تصادفی را شنیدم که از اتاق دیگر می آمد و متوجه شدم که ها،لی یکی از پازل ها را از روی دیگری کنار زده است – من آنها را در حین تمیز ، روی هم چیده بودم و فراموش کردم آنها را برگردانم. او می‌توانست با شرایط خودش بازی کند، در حالی که هنوز در تمام مدت پاداش دریافت می‌کرد.

از خودت پذیرایی کن

ویدئو: گربه شگفت انگیز

همه صاحبان گربه احتمالاً می توانند با تجربه ،ید یک ،اب بازی کاملاً جدید ارتباط برقرار کنند، اما متوجه می شوند که ویسکرز ترجیح می دهد با دستمال کاغذی توپ شده ای که در سطل ، حمام پیدا کرده بازی کند. این مورد در مورد سایر ،اب‌بازی‌های متمرکز بر فعالیت که ،یدم نیز صادق است. موش‌هایی که با باتری کار می‌کنند و حتی یک چرخ 240 دلاری عمدتاً بدون استفاده نشسته‌اند. اما این پازل ها فقط بین 27 تا 37 دلار قیمت دارند و در واقع جذاب هستند.

مانند گربه‌هایم، من نیز تمایل دارم تا در اسرع وقت غذا را روسری بردارم و بیشتر از آنچه واقعاً لذت می‌برم استنشاق کنم. متأسفانه، هنوز معمایی وجود ندارد که بتوانم تنقلاتم را در آن پنهان کنم. اما برای گربه‌های من، پازل‌های Cat Amazing زمان را به یک بازی تبدیل کرده است و کمتر به مسابقه‌ای تبدیل کرده است که ببینیم چه ،ی می‌تواند بیشترین و سریع‌ترین مصرف را داشته باشد. آنها آهسته تر غذا می خورند، طول، تر بازی می کنند و حتی گاهی اوقات با هم کار می کنند.

لازم نیست گربه‌تان را بیرون بگذارید و موش‌های شجاع طعمه‌دار شوند یا توسط کنترل حیوانات بلند شوند. یک گربه در داخل خانه می تواند زندگی کاملاً شاد و فعالی داشته باشد، به شرطی که مادر یا پدرش بتواند ابزار من، را برای آنها فراهم کند.


منبع: https://www.wired.com/story/cat-amazing-treat-puzzle-rave/