گوگل ممکن است حساب های قدیمی شما را حذف کند. در اینجا نحوه متوقف کردن آن آورده شده است


در 16 می گوگل برنامه‌های جدیدی را برای حذف حساب‌هایی که به مدت دو سال غیرفعال بوده‌اند و همچنین حساب‌هایی که ایجاد شده‌اند و هرگز استفاده نشده‌اند (یا فقط برای مدت کوتاهی استفاده شده‌اند) اعلام کرده است. یک حساب قدیمی جیمیل دارید که تار ،کبوت را جمع آوری می کند یا یک حساب Google P،tos که ع، های تعطیلات سال های گذشته را ذخیره می کند؟ زمان آن رسیده است که به دنبال آن اعتبارنامه های ورود به سیستم باشید. اگر در دو سال گذشته وارد سیستم نشده‌اید، حساب شما و هر چیزی که در آن وجود دارد می‌تواند از دسامبر حذف شود.

این تغییر بر Google Calendar، Drive، Docs، Gmail، Meet و P،tos تأثیر می‌گذارد. حساب‌های دارای ویدیوهای YouTube یک استثنا قابل توجه از خط‌مشی حذف جدید هستند، همانطور که هر حسابی که اشتراک فعال دارد (پرداخت صورتحساب شما به ،وان «فعالیت» محسوب می‌شود). همچنین، این تغییر فقط برای حساب‌های شخصی Google اعمال می‌شود، نه پروفایل‌های مرتبط با شرکت‌ها یا ک،‌های درس. (این را می شنوید؟ این صدای جمعی هزار رئیس و مدیر است که آهی از سر تسکین می کشند.)

نگران تبخیر شدن حساب شخصی گوگل خود هستید؟ در اینجا نحوه اطمینان از فعال بودن حساب خود و چند نکته سریع در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید، آورده شده است.

چگونه از حذف اکانت خود جلوگیری کنیم

اگر بتو،د رمز عبور را به خاطر بسپارید، جلوگیری از حذف حساب کاربری توسط گوگل کار ساده ای است. فقط وارد شوید. همین! نیازی به برداشتن گام های بیشتری نیست. بر اساس پست وبلاگ گوگل از Ruth Kricheli، معاون مدیریت محصول، “اگر اخیراً به حساب Google خود یا هر یک از خدمات ما وارد شده باشید، حساب شما فعال تلقی می شود و حذف نخواهد شد.” خوب، به اندازه کافی ساده

نیازی به ،وج از سیستم و ورود مجدد به حساب‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید صرفاً برای ایمن بودن وجود ندارد. این تغییر برای حساب‌های بدون «فعالیت» است. این برای گوگل چه م،ایی دارد؟ اساساً، هر کاری که با حساب انجام می‌دهید، فعالیت در نظر گرفته می‌شود، از جستجو با Google گرفته تا خواندن ایمیل در Gmail و دسترسی به سند با Google Drive. کریچلی می نویسد، هدف در اینجا بهبود امنیت کلی گوگل با حذف حساب های متروکه است که احتمال کمتری دارد رمزهای عبور قوی و منحصر به فرد داشته باشند یا احراز هویت دو مرحله ای تنظیم شده باشند.

صبر کنید، رمز عبور من چیست؟

اوف هنوز تسلیم نشو شاید رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، اما آیا می تو،د نام کاربری یا شماره تلفن را به خاطر بسپارید؟ برو اینجا برای شروع فرآیند بازیابی حساب برای ا،ر حساب های Google و اینجا برای جیمیل

هنوز برای دسترسی به حساب غیرفعال خود با مشکلاتی مواجه هستید؟ برای مشاوره از تیم ایمنی حساب Google در مورد آنچه ممکن است در نمایه شما رخ دهد و چند راه حل بالقوه، این مقاله را بررسی کنید. قبل از حذف، گوگل می گوید که پیام هایی را به ایمیل اصلی حساب و آدرس بازیابی ارسال می کند. به همین ترتیب، اگر مراقب حساب شخصی هستید که نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد، یا درگذشته است و می‌خواهید آن را به یادگار بگذارید، Google پیشنهاد می‌کند از آن استفاده کنید. بیرون‌بر Google برای دانلود داده ها برای نگهداری، یا راه اندازی مدیر حساب غیر فعال برای ارائه دسترسی به طوری که حساب بتواند در دسترس باقی بماند.

اولین موج حذف، حساب‌هایی را که ثبت‌شده اما بعداً استفاده نشده‌اند، پاک می‌کند. موج دوم حذف اکانت های غیرفعال کی شروع می شود؟ روز دقیق همچنان نامشخص است، بنابراین ایده خوبی است که سعی کنید قبل از پایان ماه دسامبر وارد سیستم شوید.

پس از اجرایی شدن خط‌مشی جدید، آیا می‌خواهید حساب‌های قدیمی Google را در اطراف خود نگه دارید؟ سعی کنید یک یادآوری در تقویم خود تنظیم کنید تا وارد شوید و هر چند وقت یکبار روی آن کلیک کنید. بهتر است اطلاعات را روی یک درایو فیزیکی ذخیره کنید.


منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-stop-google-delete-account-inactive/