Everrati GT40 2023 First Drive: Fast, Furious


با این حال، وقتی می‌خواهید وارد آن شوید، هرگونه فکر در مورد عملی بودن برابر با شارژ سریع پاک می‌شود. “40” در نام GT40 اشاره ای به ارتفاع آن از سطح زمین است: فقط 40 اینچ (کمی بیش از 100 سانتی متر). همراه با رکاب های بلند، در این مورد پر از باتری، و یک در کوچک است که مقداری از سقف را با خود می آورد. اگر بیش از 6 فوت قد دارید، مطمئناً برای وارد شدن به آن با هر لطفی مبارزه خواهید کرد.

ع،: Everrati

ع،: Everrati

هنگامی که داخل آن هستید، کارهای تزیینی Everrati برای دیدن لذت بخش است. حتی با وجود چند سوئیچ ایمنی اضافی (این نوع نمونه اولیه است)، چرم خیره کننده و به زیبایی دوخته شده است. اما با توجه به قیمت پیشنهادی، شما به خوبی امیدوار هستید. جعبه پدال کوچک است، بنابراین اگر نمی خواهید هر دو پدال را با هم له کنید بهتر است از کفش های بزرگ خودداری کنید. (شما این را نمی خواهید.)

چیز زیادی از ،اب بازی وجود ندارد. صفحه‌های آن، زم، که برای مواردی مانند فشار روغن، دور، سوخت و سایر چیزهای ،یف استفاده می‌شد، برای نمایش داده‌های من،‌تر مانند میزان شارژ تغییر کاربری داده می‌شوند. همه آنها به سمت راننده نشانه رفته اند، در حالی که هر مسافری (اگر توانسته باشد داخل شود) فقط می تواند یک نگاه زودگذر ببیند.

همانطور که انتظار دارید، اهرم دنده دستی از بین رفته و با یک اهرم ساده جایگزین شده است تا از حالت درایو به حالت خنثی و به عقب تغییر دهد. پای خود را روی ترمز نگه دارید، آن را داخل آن قرار دهید تا رانندگی کنید و به آرامی گاز را تکان دهید. انتقال قدرت روان است، اگرچه Everrati هنوز باید نقشه خودرو را نهایی کند، و حتی در فرم 650 ، بخاری (800 ، بخار در راه است) بسیار سریع است.

در باند/پیست آزمایشی Everrati (این خودرو هنوز کاملاً قانونی در جاده نیست)، فقط باید EV را در انتهای دیگر قرار دهید، به پدال سمت راست فشار وارد کنید و تا زم، که به انتهای دیگر برسید با نیروهای g مبارزه کنید. . در چت کامل، دستیابی به آن چیز وحشیانه ای است. نه آنقدر وحشی که مثلاً الف یخچال ریماک، اما با بیش از دو برابر قدرت، چهار چرخ متحرک و بر،ب قیمت 2 میلیون پوندی همراه است.

چیزی که شما را به خود جلب می‌کند این است که آهسته راندن آسان است – چیزی که در GT40 بنزینی کمی آزاردهنده خواهد بود، وقتی که با کلاچ متصل به یک V8 فوق‌العاده درگیر می‌شوید. فقط با ورودی های خود ملایم باشید و به راحتی می لغزد. ترمزهای آن کاملاً در یک میدان توپ قرار ندارند و فرمان نیز همینطور نیست. هر دوی آنها بدون کمک هستند و به سبک واقعی خودروهای اسپورت هاردکور هستند، بنابراین باید یک پای راست قوی داشته باشید و برای به دست آوردن بهترین نتیجه، مشتاق تمرینات پرس آپ باشید.

در شکل نمونه اولیه آن، هنوز چند چیز وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد. به ،وان مثال، Everrati همچنان در تلاش است تا آن را به حدا،ر قدرت برساند، و سیستم تعلیق تطبیقی ​​این شرکت هنوز تعبیه نشده است، که به خودرو اجازه می‌دهد بسته به ترجیح راننده، پایه خود را تغییر دهد—شما می‌تو،د آن را «نرم» در اختیار داشته باشید. استفاده از جاده و “سخت” برای پیچیدن بهتر در مسیر.

همانطور که مطرح می شود، برای افرادی که به دنبال یک ماشین اسپرت دو نفره برقی هستند، انتخاب زیادی وجود ندارد. مطمئنا، Polestar در راه است 6 وارد این شکاف خواهد شد، و اگر میلیون‌ها دلار برای ،ج ، دارید، Nevera وجود دارد، ایوی، باتیستا هایپر ماشین ها اما به غیر از این، چیز زیادی وجود ندارد. می تو،د منتظر نسل بعدی 2025 باشید با،تر برقی، البته. در غیر این صورت، ک،یک های تبدیل شده یکی از گزینه ها هستند و اگر بتو،د آن را بپردازید، GT40 راهی هوشمندانه به نظر می رسد. این یک ماشین جدید است که بسیار شبیه یک ماشین قدیمی است. این ذرات به سمت عابران شلیک نمی کند، با این حال می تواند هیجان قدرت ICE را بازسازی کند. فقط کمی زمان بیشتری برای پخت نیاز دارد.


منبع: https://www.wired.com/story/first-drive-everrati-gt40/