Speedrunners در حال تلاش برای شکستن “افسانه زلدا: اشک های پادشاهی”


برای میانگین بازیکن، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به سمت بالا خواهد گرفت 50 ساعت ضرب و شتم – ی،ی خط داست، اصلی بازی را کامل کنید و Hyrule را ذخیره کنید. در جامعه اسپیدر،نگ؟ کمی بیشتر از 60 دقیقه. برای بازیکنان معمولی، فتح اشک های پادشاهی همه چیز در مورد سخت کوشی، صبر و خلاقیت است. برای رانندگان سرعت، استفاده از هر ابزاری که در اختیار دارند برای عبور از محدودیت های جدیدترین Zelda است. بازی آنها یک بازی استراتژی است که در آن هر بازیکن با خودش رقابت می کند تا سریعتر و هوشمندانه تر کار کند.

اولین ،ی که مدعی پیروزی شد، کارل ورنیکه، که می رود ژیمناست ۸۶ آنلاین، اهل ایالات متحده است و با زمان 1:34:33 رکورد را برای جامعه خود ثبت کرد. او یک دهه سابقه در تلاش برای ش،ت دادن بازی های زلدا با بیشترین سرعت ممکن دارد. ورنیکه می‌گوید: «این یک تجربه کاملاً متفاوت از بازی معمولی است، و انجام هر دو امکان پذیر است. من از کاوش معمولی خود در بازی بسیار لذت بردم و احتمالاً زم، که به این بازی برسم از آن لذت خواهم برد. [completely] تمام ،ش.»

ورنیکه در ویدئویی که در 12 مه منتشر شد، و او (به درستی) حدس زد که به سرعت منسوخ خواهد شد، توضیح مختصری در مورد نحوه به دست آوردن رکورد خود به بازیکنان می دهد. او توضیح می دهد که به دنبال چه سلاح هایی بوده است، به کدام ،مت ها نیاز دارد تا با استفاده از ابزار فیوز بازی بپیوندد، و چگونه هر رئیس را ش،ت داده است. اشکالات آشنای بازی گذشته، نفس وحشی، در اینجا حضور ندارند، به این م،ی که Wernicke بدون انجام هر گونه اشکالی یا استفاده از Amiibo برای باز ، قفل پاداش های مفید، مانند اسلحه یا ، مطمئن Epona، در حال اجرا است. درعوض، زم، که او صرف اصلاح مسیر خود کرد، بیشتر در مورد باس فایت ها بود – اینکه چگونه با هر یک از آنها مق، کند «به نحوی که بدون از دست دادن زمان زیاد، نتایج ثابتی به دست آورد».

اما یک چیز وجود دارد که ورنیکه می خواهد روشن کند. او می‌گوید: «بزرگ‌ترین سوء تفاهم تا کنون این است که من باید این کار را درست زم، که بازی منتشر شد، بدون تمرین یا پیش‌اندیشی قبلی انجام داده باشم. اگرچه این بسیار چشمگیر خواهد بود، اما اینطور نیست.

ورنیکه 35 ساعت یا بیشتر در آن غرق شده بود اشک های پادشاهی تا زم، که او فرار کرد. او نه تنها یک نسخه لو رفته از بازی را بازی کرد، بلکه آن را از طریق es،p استرالیایی نیز ،یداری کرد تا از برخی بازیکنان پیشی بگیرد، و یک نسخه فیزیکی برای تعیین زمان بارگذاری بین فرمت ها ،یداری کرد. دنباله بودن بازی هم به نفع او بود. او می‌گوید: «من مجبور نبودم به یک سیستم اساساً متفاوت عادت کنم تا در این بازی خوب حرکت کنم. مک،ک های اولیه و کنترل ها قبلاً کلاه قدیمی بودند.

اشک های پادشاهی هیدمارو فوجی بایاشی، کارگردان، می‌گوید که تیم پیش‌بینی می‌کرد که بازیکنان سعی کنند مسیری را که برای آنها در نظر گرفته شده دور بزنند. برای مثال، اگر بازیکنی راهی برای شیرجه رفتن مستقیم به قلعه Hyrule پیدا کند، می تواند بازی را ،اب کند. فوجی بایاشی می‌گوید در حالی که ممکن است ،ی این کار را انجام دهد، اما «هنوز در محدوده چیزی است که به ،وان یک نتیجه بالقوه انتظار داشتیم. ما بازی را طوری ساختیم که به طور کامل آن را ،اب نکند، اما فکر می‌کنم این یک نقطه بالقوه است.»


منبع: https://www.wired.com/story/s،drunners-break-legend-of-zelda-tears-of-the-kingdom/