Sundiro Honda x Muji MS01 Test Ride (700 دلار): شیک، اما کم قدرت


Muji قبلا وسایل نقلیه ساخته است: The ماشین موجی 1000 از سال 2001 محصول همکاری با نیسان بود. انتشار محدود 1000 بدون نشان نیسان مارچ مجهز به اسپارتان بود، تنها در رنگ “سفید مرمری” ارائه شد و فقط به صورت آنلاین به ،وان تمرینی برای آزمایش سیستم های بازاریابی وب شرکت در دسترس بود.

موجی سابقه ایجاد دو چرخ ساده را نیز دارد – دوچرخه H-Type آن در سال 1982 از زیبایی طراحی پشتی استفاده شده به ،وان الهام بخش این MS01 استفاده می کند. به نوعی، این موتورسیکلت جدید هوندا را با ایجاد راه‌حل‌های حرکتی ساده برای توده‌ها، به ریشه‌های خود بازمی‌گرداند تا سعی کند بخشی از آن جادوی Super Cub را دوباره به دست آورد.

زیبایی شناسی خام = تجربیات خام

وقتی دوچرخه به خانه من رسید، هیچ دستورالعمل یا راهنمایی در مورد نحوه استفاده از آن ارائه نشد. اینجاست که خلوص شروع به درخشش می‌کند: با حذف فناوری و گاهی اوقات سخت‌افزار اتصال برنامه‌های دیگر موتور سیکلت‌ها، می‌تو،د فقط از آن بالا رفته و ادامه دهید. این دقیقاً همان کاری بود که من انجام دادم و به سرعت در خیابان‌های نزدیک خانه‌ام در شانگهای غوغا می‌کردم.

ع،: موجی

از یک قطعه جامد آلیاژ آلومینیوم تراشیده شده است، فرمان ساده، فاقد تزئینات یا شاخک های سیم معمولی رقبا، احساس محکمی می کند و مهمتر از همه، به من اعتماد به نفس در قابلیت های رانندگی موتور می دهد. یک LCD ساده و کوچک در مرکز فرمان وجود دارد که محدوده باتری، اطلاعات سفر و حالت رانندگی من را نشان می دهد. با این حال، با نزدیک شدن به اولین گوشه خانه، متوجه شدم که هیچ نشانگر یا آینه بالشی وجود ندارد. بدون آنها، سواری تا حد امکان ساده نگه داشته می شود، اما در یک رفت و آمد صبحگاهی در شهری با 24 میلیون نفر، کمی نگران کننده است.

ع،: موجی

ع،: موجی

ا،ر موتور سیکلت های برقی مانند NIU دارای چرخ های کوچک هستند، اما MS01 با چرخ های بزرگ 17 اینچی بدون تیوب همراه با ترمزهای دیسکی در جلو و عقب عرضه می شود. پایه را فشار دهید، دستگیره را بچرخ،د و خاموش می‌شوید – در ابتدا به لطف موتور 400 واتی آن و سپس با کاهش سریع برق پس از حدود 15 کیلومتر در ساعت، تا حدا،ر سرعت محدود 25 کیلومتری آن. در ساعت (با سرعت 15 مایل در ساعت عابر پیاده). من به راحتی موتور سیکلت های دیگر را ش،ت دادم، اما به زودی پف آن تمام شد. همه اینها برای صرفه جویی در مصرف باتری است – یک باتری لیتیوم قابل جابجایی با ولتاژ 48 V/20 Ah – که برد آن تا 65 کیلومتر (40 مایل) است و می تواند به راحتی یک هفته در یک رفت و آمد شهری ساده دوام بیاورد.

من متوجه هیچ جغجغه یا ،زشی در تریم پ،تیکی نشدم، که در موتور سیکلت های دیگر رقبای ارزان تر رایج است. اما بیشتر از همه، همه به من نگاه ،د. قاب مشکی تمیز در برابر سفیدی خالص بدنه واقعاً در مقابل دریای موپدهای شیک، پ،تیکی ارزان قیمت و باتری سرب اسیدی خودنمایی می کرد.

زیر صندلی تک ضربه گیر آن پنهان شده است که به کاهش ضربات جاده های ناهموار کمک می کند. با این حال، هر بار که به آرامی از 15 کیلومتر در ساعت شتاب می‌گرفتم، هر پنج ث،ه یک صدای بوق بی‌وقفه شنیده می‌شد که احتمالاً به من یادآوری می‌کرد که در سرعت کروز بمانم. این کار چیزی جز تحریک ، نداشت و تجربه سواری را تا حدودی ،اب کرد.


منبع: https://www.wired.com/story/first-ride-sundiro-،nda-x-muji-ms01/