درود بر چارلز، پادشاه غیرقابل توصیف


شاید آن است نگرش ترش شاید این صداقتی است که او با آن برای حومه کارزار می کند، نه فقط فریاد زدن “،ها” با شادی در هنگام مواجهه با آنها. شاید این یک کاهش عمومی علاقه به خانواده سلطنتی بریت،ا باشد. شاید آن است مربی ایالت طلایی و شنل در زم، که میلیون ها بزرگسال بریت،ایی قادر به پرداخت هزینه نیستند محصولات بهداشتی ضروری.

اما امروز که پادشاه چار، سوم در مراسمی در کلیسای وست مینستر لندن تاج گذاری می کند، واکنش سازندگان میم های اینترنتی در مقایسه با واکنشی که مادرش، ملکه الیزابت دوم از آن لذت می برد، کم رنگ خواهد شد. یک ملکه میم که همه ما stanned.

در ظاهر، شاه چار، باید یک کاندیدای ایده آل برای مدیوم باشد. او به طرز عصبی قرمز، گرد است، انگشتان سوسیس. او چهره ای کارتونی دارد که سال ها توسط کاریکاتوریست ها لمپن شده است و فروشندگان eBay، با گوش های دسته کوزه و قیافه ای عبوس. او رویکردی عصبی، بی‌گناه و ساده‌لوحانه به زندگی دارد که او را به گفتن چیزهای عجیب و غریب سوق می‌دهد، که اغلب برای نیش زدن او برمی‌گردند. او یک بار بنا به گزارش ها، فریاد زد وقتی برای اولین بار پ،تیکی را دید.

اظهارات چار، در سال 1989 مبنی بر اینکه او آنقدر شیفته کامیلا است که این شنبه ملکه می شود و می خواست این چنین باشد. به ،وان یک تامپون تناسخ یافت بنابراین او می تواند برای همیشه در درون او زندگی کند، دارد انرژی مته بزرگ.

با این حال، هیچ یک از اینها نتوانسته است چار، را به محبوبیت دائمی اینترنت تبدیل کند. حتی تلاش برای جمع آوری ترافیک اینترنتی از بهترین میم های کینگ چار، … ضعیف هستند و اغلب در مورد خود مرد نیستند.

حسین ،و،، رو،مه‌نگار و پاد،ت متخصص در فرهنگ دیجیتال، می‌گوید: «او در انظار عمومی آنقدر عجیب نیست که دوست‌داشتنی باشد، اما همچنین مانند یک پدرسالار نیست، زیرا آنقدر عجیب است که نمی‌تواند عادی بودن را نشان دهد. وقتی صحبت از محبوبیت آنلاین به میان می‌آید، به‌ویژه مخاطبان متقابل، باید یک چیز عجیب و غریب شکل‌پذیر داشته باشید که شما را به ،وان یک موضوع یا ویژگی دوست‌داشتنی کند.»

شاید زم، که ،ت به ارزیابی من، بودن چار، برای یادداشت می‌شود، آمار «خوب-عجیب» بیشتر از «بد-عجیب» باشد. او همیشه در مقایسه با همسر سابقش، پرنسس دایانا، که در سال 1997 در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داد، به ،وان مشکل ساز به تصویر کشیده شده است. او دارد مایل به مداخله در سیاست به گونه ای که اعضای غیر منتخب خانواده سلطنتی سعی کرده اند از آن اجتناب کنند. او دارد یک عادت ناگوار پذیرش کمک های نقدی در چمدان و کیسه های مواد غذایی از شیوخ خاورمیانه.

و شاید او از مشکلی رنج می‌برد که احتمالاً سلطنت او را نابود می‌کند: او بیشتر عمرش را صرف نواختن کمانچه دوم برای ملکه الیزابت کرد، در سایه او زندگی کرد و نتوانست جایگاه پادشاهی خود را در نظر عموم ایجاد کند. جرمی بلکبرن، استادیار علوم کامپیوتر در دانشگاه بینگهمتون و یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه iDRAMA، که به میم ها در وب نگاه می کند، می گوید: «ملکه برای مدت طول، در اطراف بود. بنابراین یک تاریخ طول، وجود داشت که مردم باید از آنجا است،اج می ،د.

در حالی که ملکه الیزابت دوم به ،وان یک مادربزرگ در جهان دیده می شد، یک بانوی مسن بی گناه و شیرین، مانند آنجلا لنزبری اما با قصر، چار، مدت هاست – احتمالاً اشتباه است – در حالی که منتظر مادرش است تا به او وقت بدهد تا بدرخشد.


منبع: https://www.wired.com/story/coronation-king-charles-iii-memes/