دستیار نوشتن هوش مصنوعی جدید گوگل را در معرض آزمایش قرار دادیم


اما کار آن در مورد درخواست‌های خاص‌تر ش،ه به نظر می‌رسد. این سیستم از درخواست برای نوشتن یادداشتی در مورد ترجیحات مصرف کنندگان در پاراگوئه در مقایسه با اروگوئه، به اشتباه پاراگوئه را کم جمعیت توصیف کرد. این توهم، یا ساخت، م،ای پشت آهنگی از یک فیلم هندی دهه 1960 در مراسم استقبال قبل از عروسی من اجرا می شود.

از همه ط،ه آمیزتر، هنگامی که سیستم در مورد مزایای Duet AI درخواست شد، Duet AI را یک استارت آپ توصیف کرد که توسط دو کارمند سابق گوگل برای توسعه هوش مصنوعی برای صنعت موسیقی با بیش از 10 میلیون دلار سرمایه از سرمایه گذار، مانند Andreessen Horowitz و Y Combinator تاسیس شده است. به نظر می رسد چنین شرکتی وجود ندارد. گوگل کاربران را تشویق می کند تا نادرستی ها را از طریق دکمه شست پایین زیر پاسخ های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی گزارش کنند.

بهر می‌گوید Google موضوعات، کلیدواژه‌ها و سایر نشانه‌های محتوا را برای جلوگیری از پاسخ‌هایی که توهین‌آمیز هستند یا به‌طور غیرمنصفانه بر افراد تأثیر می‌گذارد، به ویژه بر اساس جمعیت‌شناسی یا اعتقادات سیاسی یا مذهبی آن‌ها نمایش می‌دهد. او اذعان کرد که این سیستم اشتباه می کند، اما او گفت که بازخورد آزمایش های عمومی برای مق، با تمایل سیستم های هوش مصنوعی برای انعکاس سوگیری هایی که در داده های آموزشی خود مشاهده می شود یا اطلاعات ساختگی را منتشر می کنند، حیاتی است. او می گوید: «هوش مصنوعی پروژه ای برای همیشه خواهد بود.

با این حال، بهر می گوید که کاربران اولیه، مانند کارمندان Instacart و برند لباس زیر Adore Me از ویکتوریا سیکرت، نسبت به این فناوری مثبت بوده اند. سخنگوی Instacart، Lauren Svensson، در ایمیلی به صورت دستی می‌گوید که این شرکت در مورد آزمایش ویژگی‌های هوش مصنوعی گوگل هیجان‌زده است اما آماده به اشتراک گذاشتن هر گونه بینشی نیست.

آزمایش‌های من باعث نگر، من شد مبنی بر اینکه ابزارهای نوشتاری هوش مصنوعی می‌توانند اصالت را از بین ببرند و این به ضرر انسان‌هایی است که در انتهای دریافت کننده متن ساخته شده با هوش مصنوعی هستند. من تصور می‌کنم که خوانندگان به ایمیل‌ها و اسناد قدیمی نگاه می‌کنند، زیرا ممکن است اگر مجبور شوند خط‌مشی رازداری تقریباً 6000 کلمه‌ای Google را بخوانند. مشخص نیست که ابزارهای Google چقدر شخصیت فردی را می توانند جذب کنند و آیا آنها برای کمک به ما می آیند یا جایگزین ما می شوند.

بهر می‌گوید که در آزمایش داخلی گوگل، ایمیل‌های همکاران تا کنون «و،لی» یا «عمومی» نشده‌اند. او می گوید که این ابزارها نبوغ و خلاقیت انسان را تقویت کرده اند، نه آنها را سرکوب کرده اند. بهر نیز مدلی از هوش مصنوعی را دوست دارد که از سبک او تقلید کند، اما او می‌گوید: «اینها چیزهایی هستند که ما هنوز در حال ارزیابی آنها هستیم.»

علیرغم ناامیدی‌ها و محدودیت‌هایشان، ویژگی‌های Duet در Docs و Gmail احتمالاً برخی از کاربر، را که شروع به تکیه بر ChatGPT یا نرم‌افزار رقیب نوشتن هوش مصنوعی ،د، جذب می‌کند. گوگل فراتر از آن چیزی است که ا،ر گزینه های دیگر می توانند مطابقت داشته باشند، و آنچه امروز می بینیم تنها پیش نمایشی از آنچه در آینده است می باشد.

وقتی-یا اگر-Duet از پیش نویس امیدوار به تکمیل کننده سند بی طرف و متخصص بالغ شود، استفاده از آن غیرقابل توقف خواهد شد. تا آن زمان، وقتی ،ت به نوشتن آن نذرها و سخنر، های صمیمانه می رسد، این یک صفحه خالی است که کاملاً برای من باقی مانده است.


منبع: https://www.wired.com/story/googles-duet-ai-writing-،istant-review-test/