کارتیه تیرهای حلقه الماس را درست به انگشت شما می زند


کارتیه حک کرده است در 170 سال عجیب و غریب خود در ،ب و کار ،ده فروشی لو، جایگاه بسیار خوبی داشته است. جواهرات می سازد – اغلب جواهرات بسیار گران قیمت – و سابقه طول، در فروش به خانواده های سلطنتی دارد. پادشاه ادوارد هفتم از کارتیه به ،وان «جواهرساز پادشاهان و پادشاه جواهرفروشان» یاد کرد و برای تاجگذاری خود در سال 1902، کمتر از 27 تاج از شرکت سفارش داد. به هر حال، همانطور که شاهزاده هری خواهد کرد، خوب است به شما بگویم، داشتن لوازم یدکی

البته، خط تولید کارتیه خط تولیدی نیست که نیاز به به روز رس، سخت افزاری یا نرم افزاری سالانه داشته باشد. با این حال، این روزها فناوری در همه چیز وجود دارد و حتی برندهای مد غیرتکنولوژیکی نیز مشتاق هستند تا با زمان همگام شوند. سال‌هاست که برندهایی مانند گوچی و باربری پیشتاز معاشقه جدی بخش لو، با تجارت الکترونیک هستند. سرمایه گذاری در بازی در میان چیز های دیگر. اکنون کارتیه به دنبال اختراع مجدد ،ده فروشی واقعیت افزوده است. نه با AR معمولی شما، فکر کنید. این برای این شرکت خوب نبود. نه، کارتیه تصمیم گرفته است تا تجربه ،ید مجازی دلالانه خود را ایجاد کند.

ع،: کارتیه

یک برنامه آزمایشی AR که کارتیه آن را «شیشه‌ای» می‌نامد، که با مشارکت توسعه‌دهندگان نرم‌افزار Joli،in و Blue Trail Software ایجاد شده است، در چند فروشگاه خود در سراسر جهان در حال آزمایش است. در این مرحله اولیه، به مشتریان اجازه می‌دهد حلقه‌های دیجیتالی را مشاهده کنند که هدف آن شبیه‌سازی متقاعدکننده‌ای واقعی است که روی دستانشان نشسته است. در حال حاضر 13 حلقه در برنامه Looking Gl، موجود است که قیمت آنها از حدود 3000 تا 200000 دلار است، اگرچه کارتیه می‌گوید حلقه‌های بیشتری در راه است – و طبیعتاً در نظر دارد فراتر از حلقه‌ها به سرآستین، دستبند و بله بپردازد. ، احتمالا ساعت.

شرکت هایی از جمله Ikea و Zenni Optical حالت‌های واقعیت افزوده دارند که تقریبی ظاهر محصولات دیجیتال آنها در دنیای واقعی را نشان می‌دهد. گوچی یک ویژگی AR را برای اسنپ چت منتشر کرد که به افراد اجازه می دهد کفش هایش را امتحان کنید. TAG Hauer تست شد دموهای ساعت AR بیش از یک دهه پیش با این حال، بر خلاف سایر موارد، تلاش AR Cartier از راحتی تلفن شما قابل دسترسی نیست. این یک تجربه حضوری و فقط در فروشگاه است. علی‌رغم دوران عدم قطعیت ناشی از همه‌گیری، کارتیه روی صندلی‌های ،ده‌فروشی‌هایش دوچندان می‌شود و طعمه یک تجربه افزوده است که نمی‌تو،د از راحتی مبل یا مطالعه خود به دست آورید.

البته کارتیه قبلاً با واقعیت ،یبی آزمایش کرده است. در سال 2019، این شرکت یک دستگاه را آزمایش کرد غرفه مشاهده که تکه های جواهرات را به صورت هولوگرام های چرخان تبدیل می کرد. واضح است که کارتیه علاقه مند است از حضور محصولات بسیار گران قیمت خود تقلید کند. از آنجایی که اجناس آن با جواهرات و ف،ات کمیاب و گران قیمت ساخته می‌شوند و اغلب قطعات تکی هستند، این شرکت به‌طور طبیعی نمی‌تواند به سادگی چیزی را از فروشگاهی به فروشگاه دیگر، کشوری به کشور دیگر، زم، که مشتری بالقوه علاقه مند است، به FedEx بپردازد. زم، که مجبور هستید کامیون های زرهی، نگهبانان مسلح، امنیت فروشگاه ها و مواردی از این قبیل را حساب کنید، حمل و نقل چنین اقلامی در سراسر جهان ناگزیر منابع زیادی را می طلبد. با این حال، اگر بتو،د فقط یک قطعه را در فروشگاه ظاهر کنید – گویی با جادو – می تو،د در زمان، پول و (احتمالا) انتشار کربن صرفه جویی کنید. مشکل اینجاست که برای به نتیجه رساندن فروش، باید توهم به نظر برسد واقعا خوب

اندرو هارساگر، رئیس آزمایشگاه نوآوری ،ده‌فروشی کارتیه، من را پشت میزی در فروشگاه کارتیه در سانفرانسیسکو نشاند تا به من نشان دهد این فناوری چگونه کار می‌کند. این یک تنظیم بی تکلف است. لوکینگ گلس یک لامپ است، البته یک لامپ بسیار شیک، که روی گوشه میز نشسته است. در داخل یک دوربین است که ویدئو را به یک iPad بزرگ که در کنار آن نشسته است می‌فرستد. یک جعبه کامپیوتر رومیزی به آرامی روی زمین پشت میز غوغا می کند و برنامه تشنه منابع را نیرو می دهد. این فناوری از شبکه‌های GAN یا Generative Adversarial استفاده می‌کند که معمولاً در ساخت ویدیوهای دیپ‌فیک استفاده می‌شوند.


منبع: https://www.wired.com/story/cartier-beams-that-diamond-ring-right-to-your-finger/