اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

برای شرکت در این بازی هیجان‌انگیز باید بزرگ‌ترین اتاق فرار ایران رو انتخاب کنید و یکی از ژانرهای ماجراجویی این اتاق رو برای بازی در نظر بگیرید. بعضی منابع به یک ورژن بازی زنده اشاره می‌کنند که در سال ۲۰۰۶ در کالیفرنیا به نام «تکه نارنجی» پدیدار شد. هر چند طراح آن یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو بود که وقتی دید دوستش در حال انجام بازی ویدئویی فرار از اتاق است به فکر ساختن ورژن واقعی آن افتاد و اولین اتاق فرار شهر سیلیکون‌ولی را در سال ۲۰۰۷ طراحی کرد.

اتاق فرار بازی ماجراجویانه‌ایی است که بازیکنان آن برای رسیدن به هدف خود (که فرار از اتاق است)، مجموعه‌ایی از معماها را حل می‌کنند. ایده اصلی اتاق فرار از دل بازی‌های کامپیوتری برآمد و در دنیای واقعی، شما را به حل کردن یک سری معما دعوت می‌کند. اولین بار این بازی در کشورهای آسیای شرقی طراحی شد، سپس طرفداران بسیاری پیدا کرد.

حال که متوجه شدیم اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست، بهتر است ببینیم اصلا از کجا تبدیل به یک تفریح هیجان انگیز شده. نخستین اسیکپ روم‌‌ها در سال 2003 و در شهر ایندیاناپولیس آمریکا ایجاد شدند. در آن بازی‌ها عده‌ای در یک اتاق زندانی می‌شدند و با حل کردن معماهای مختلف، می‌توانستند از اتاق خارج شوند.

  • در هرکدام از اتاق فرارهای ذهن برتر مخاطب با ماجراها و داستان‌های متفاوت و شگفت‌انگیز روبه‌رو خواهد شد.
  • اگر علاقه دارید تا مانند ابرقهرمان‌ها به نجات دیگران برخیزید، این اتاق فرار ترسناک و دلهره‌آور می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد.
  • بله، اتاق فرارهای ما فعالیت‌هایی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت، تقویت کارگروهی و بررسی عملکرد افراد است و مجموعه قابلیت سرویس‌دهی همزمان به گروه‌های تعداد نفرات بالا را دارد.
  • اگر موفق به آزاد کردن روح این دخترک نشوید، به ناچار یکی از اعضای جوانتان کشته می‌شود!

اتاق فرار مثل تمام دیگر تفریحات موجود در جهان یک هدف جامع دارد، سرگرم کردن و ساختن لحظات لذت بخش. پس هدف اصلی از اینکه به اتاق فرار میرویم این است که زمانی را به خوشی بگذرانیم. همانطور که گغته شد این بازی ابتدا در ژاپن ایجاد شد و سپس به کشورهای دیگر گسترش پیدا کرد. این بازی در ابتدا توسط یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو طراحی شد و در سال 2007 اولین بازی را تحت برندی با عنوان Real Escape Game ارئه کرد. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. اگر حدس تصویر و معما برایتان دشوار است، میتوانید از راهنماهای بازی کمک بگیرید.

چطور اتاق فرار مورد نظرمون رو رزرو کنیم؟

جریان از این قرار است که شما وارد درمانگاهی می‌شوید که اتفاق‌­های خیلی عجیبی در آنجا رخ می‌دهد؛ شما و دوستانتان باید بفهمید آنجا دقیقا چه خبر است؟ تعدادتان باید ۶ تا ۸ نفر باشد و ۲ ساعت فرصت دارید. قسمت سوم سریال شب در اسکیپ روم اتفاقاتی که شبا تو اتاق فرار میافته قابل باور نیست. بسیاری از بازی های رایانه ای وجود دارند که در آن شما می توانید چیزهای پنهان را پیدا کنید یا معماها را حل کنید. فیلم هایی در این ژانر مانند Escape Room 2019 ساخته شده اند . اما ما به شما قول میدهیم تجربه متفاوتی در اتاق الماس داشته باشید. افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در اتاق فرار صحرای نفرین‌شده شرکت کنند.

آن‌ها می‌خواهند این کار را طی یک عملیات ضربتی انجام دهند که شما و گروه‌تان انجام‌دهنده آن هستید. برای تسریع در کارها باید به سه گروه تبدیل شوید و به جست‌وجو بپردازید. در قتل مرموز شما باید نقش یک کارآگاه را بازی کنید و بتوانید مانند یک بازرس رفتار و تجسس کنید.

گروه «تایم فور فان»، با بهره‌گیری از تیم مجرب و کارآزموده به نقد، بررسی سرگرمی‌های نو و تولید محتوا برای معرفی و شناساندن آن‌ها به مخاطبان خود می‌پردازد. بهتر است تا قبل از رزرو حتما به زمان انتخابی دقت کنید و حسابی از زمان رزروتان مطمئن باشید، چون طبق قوانین و شرایط تغییر زمان سانس رزرو شما در مدت زمان کمتر از 24 ساعت اصلا ممکن نیست. مناطق زیابی شهر خود را به ما معرفی کنید تا در صورت امکان به بازی اضافه شود. با حدس هریک کلمه، اطلاعات تکمیلی مربوطه نمایش داده میشود و این ویژگی بازی را به گزینه مناسبی برای افزایش اطلاعات عمومی تبدیل میکند. سناریوی سرقت از بانک هم یک سناریوی مهیج و پر استرس است که باید برای موفق شدن در آن سرعت عمل خیلی بالایی داشته باشید. هر ۲ این شعبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به صورت یک‌سره آماده سرویس دهی هستند.

مجموعه تهران اسکیپ

شرکت لاست ادعا می‌کند که اولین اتاق فرار جهان را در متاورس راه اندازی کرده است و در ۱۵ می ۲۰۲۲ از آن رونمایی می‌کند. دقت داشته باشید که نفرات ثبت شده در رزرو خیلی مهم است و اگر با تعداد نفرات متغایر با رزرو شما به بازی تشریف ببرید مجموعه بابت متغایر بودن نفرات از شما غرامت دریافت از طریق مقاله زیر کلیک کنید میکند. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. تک تک مراحل بازی با تلاش، عشق و علاقه توسط تیم توسعه دهندگان عصر بقا ساخته شده است و به رایگان در اختیار همه ایرانیان عزیز قرار داده شده. اتاق فرار با چالش های خلاقانه خود، به تقویت هوش و افزایش اطلاعات عمومی تان یاری میرساند.

اتاق فرار (اسکیپ روم)

لازم به ذکر است که علی‌رغم طراحی ساده این اتاق‌ها در اوایل با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و بلیط‌ها به‌سرعت به فروش می‌رسید. میتوانید در مسیریاب هایی مانند Google map,waze کلمه braingamecenter را جستجو کنید تا شما را به ما برسانند. بله، همکاران ما در صورت نیاز از اتاق کنترل با شما در ارتباط خواهند بود و به سؤالات شما پاسخ خواهند داد. در یک حالت بله که از بازی انصراف بدید و به منزله اتمام بازی برای کل تیم میباشد. با کامل کردن اطلاعات حساب کاربری ، لیست سفارش ها ، تراکنش ها و … کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آرمان فناوری هوشمند آریا است.