اسباب بازی فقط توی توی TOY TOY وسایل نقلیه > کنترلی

از جمله اسباب‌ بازی‌ هایی که با پیشرفت تکنولوژی روی کار آمده‌اند، ماشین کنترلی است. این ماشین‌ ها که توسط کنترل هدایت می‌ شوند و قابلیت حرکت به تمام جهات را دارند، در بین کودکان و نوجوانان به خصوص در بین پسر بچه ها بسیار پرطرفدارند و در فروشگاه اسباب بازی توی سان بصورت متنوع عرضه می شوند. ماشین بازی‌ های کنترلی برای کودکان بسیار لذت‌ بخش هستند؛ زیرا کنترل داشتن بر روی اشیا می‌ تواند احساس توانمندی را در آنها تقویت کند و هوش فضایی و منطقی کودکان پرورش یابد. شما به راحتی در حالی که مشغول میل کردن قهوه روزانه‌تان هستید، می‌توانید ماشین کنترلی مورد نظرتان را با کیفیت عالی از فروشگاه اینترنتی هایپرباکس انتخاب کنید و سفارش دهید. کرده است تا از این طریق به همراهان خود کمک کند تا با صرف کمترین زمان و همچنین حذف زمان صرف شده برای مراجعه ی حضوری و رفتن به بازار بتوانند بهترین مدل های اسباب بازی را مشاهده کرده و برای فرزندان دلبند خود تهیه نمایند. خصوصاً ان دسته از کسانی که به خاطر مشغله های زیاد کاری امکان مراجعه به اسباب بازی فروشی ها را ندارند، امکان خرید اینترنتی کمک شایانی به آن ها می کند.

  • هدایت ماشین توسط کودکان باعث افزایش اعتماد به نفس و خودباوری آن‌ها می‌شود.
  • قیمت ماشین کنترلی به عوامل مختلفی بستگی دارد که سرعت ، قدرت و مقیاس و حتی برند از جمله این عوامل می‌باشند.
  • با این اسباب بازی ها، کودکان یاد می‌گیرند که دستورالعمل‌ها را دنبال کنند و از تخیل خود برای ساختن ماشین رویاهای خود استفاده کنند.
  • فروشگاه دنیای اسباب بازی مفتخر است که اسباب بازی های با کیفیت و تولیدات برند های معتبر را عرضه می کند.
  • در فروشگاه سورآل چندین مدل مختلف از ماشین های کنترلی دودزا وجود دارن.

موتور چهار چرخ بازی همواره از اسباب بازی های مورد علاقه بچه ها مخصوصا پسر بچه ها می باشد. این موتور چهار چرخ کنترلی جذاب برای کودکان بالای 3 سال و حتی نوجوانان مناسب می باشد. ماشین کنترلی آفرود برای طرفداران انواع ماشین کنترلی یک پیشنهاد فوق العاده است.

وقتشه به وسیله پیچ گوشتی برقی اجزای پشت این ماشین کنترلی رو باز و بسته کنی. این ماشین کنترلی با جلوه های نوری و صوتی برای کودکان بالای 3 سال مناسبه. میتونین به وسیله پیچ گوشتی برقی اجزای این ماشین کنترلی رو باز و بسته کنین. میتونین به وسیله پیچ گوشتی برقی اجزای پشت این ماشین کنترلی رو باز و بسته کنی.

ماشین اسباب بازی وانتی FJ-CRUISER

هر کدام از این دو مدل ماشین های کنترلی جذابیت خاص خودشون رو دارن. شاید حتی دلتون بخواد که از هر دو مدل برای فرزندتون یه ماشین تهیه کنین تا لذت بازی کردن با هردو رو تجربه کنه. هر اسباب بازی در دوران کودکی به تقویت مهارت های مشخصی در مورد کودکان مربوطه. مثلاً وقتی بچه ها تنها با انگشتانشون بتونن جهت حرکت ماشین رو کنترل کنن، مهارت های انتزاعی در آن ها تقویت می شه. همچنین بچه ها یاد می گیرن که برای تغییر جهت باید در نشان دادن عکس العمل سرعت به خرج بدن.

ماشین بنتلی کنترلی فرمانی 866/2426SW

این نوع از ماشین های اسباب بازی نسبت به ماشین های معمولی قیمت بالاتری دارند چون به هر حال تکنولوژی پیشرفته تری در ساخت اون ها به کار گرفته شده. بستگی داره ماشینی که شما خرید این از نوع آفرود هست یا از نوع سرعتی. ماشین های آفرود در فضا های بیرون از خونه روی هر نوع ناهمواری و یا حتی در منزل روی فرش به راحتی حرکت می کنن. به همین دلیل کودک شما چه در داخل خونه در خارج از خونه می تونه با اون ها بازی کنه.

برای بچه هایی که به ماشین های سنگین مثل کامیون اسباب بازی تمایل دارند، ماشین های سنگین کنترلی بسیار جذاب و مهیج است. ماشین های سنگین دیگری نظیر جرثقیل، ماشین بتن ساز یا لودر کنترلی نیز وجود دارند که از راه دور قابل کنترل هستند. اجزای این ماشین های دو منظوره اعم از چرخ ها، شاسی ، کمک فنر و … به گونه ای طراحی شده اند که سرعت ماشین های باگی و قدرت آفرودها را داشته باشند. به همین خاطر جز در مواردی که به ماشین کنترلی حرفه ای و تخصصی نیاز است، اکثر ماشین کنترلی های کمپانی های مختلف این ویژگی شگفت انگیز را دارند.