بررسی سیستم خشک کردن و استایلینگ Shark FlexStyle: جایگزین ارزانتر Dyson


دایسون است برندهای رده بالای مراقبت از مو همه آرزوی آن را دارند، اما اگر به شما بگویم لازم نیست یک دست و پا صرف کنید تا کیفیتی شبیه به دایسون را از ابزارهای موی خود دریافت کنید، چه؟ ،ه، که مدت ها رقیب جاروبرقی Dyson بود، اخیراً با آن وارد دنیای مو شده است خشک کن HyperAirرقیب ظاهر و عملکرد مافوق صوت دایسون. آ،ین آن سیستم موی FlexStyle هدف این است که دایسون ایرورپ را از سلطنت خلع کند.

این یک اتو فر کننده، سشوار و برس خشک کن در یک واحد است، و با قیمت 270 دلار، تقریباً 329 دلار در ،ید Airwrap صرفه جویی می کنید. شما می تو،د سه پیوست را انتخاب کنید (نگران نباشید، دو بیگودی یکی به حساب می آیند). اما بسته هایی نیز برای موهای مجعد و فرفری که شامل بشکه ها، یک دیفیوزر، یک متمرکز کننده و یک برس بیضی شکل و یکی برای موهای صاف و موج دار که دیفیوزر را با برس پارویی تعویض می کند. اگر متوجه شدید که بعداً به پیوست دیگری نیاز دارید، می تو،د هر کدام را جداگانه دریافت کنید. این کار نمی کند کاملا و همچنین Airwrap از برخی جهات، اما بسیار نزدیک است.

هفته ی ،ه

ع،: ،ه

محبوبیت Dyson Airwrap به این دلیل افزایش یافت که با بیگودی‌های بسته‌بندی خودکار خود که از حرارت کمتری نسبت به فرهای سنتی استفاده می‌کرد (که آسیب کمتری به مو می‌زند) شبیه هیچ ابزار دیگری بود که قبلاً دیده بودیم. گرزهای حلقه‌دار جذابیت بزرگی دارند، اما Airwrap دارای ضمائم برس‌های مختلفی برای باد ، موها و همچنین خشک ، ملایم مو است.

FlexStyle از همان اثر Coanda استفاده می کند که Dyson استفاده می کند. این یک گرداب از هوا را در داخل بشکه حلقه‌دار 1.25 اینچی خود ایجاد می‌کند که موهایی را که به طور طبیعی به دور آن می‌پیچد، برای فر می‌کشد. مانند دایسون، ،ه از گرمای کمتری استفاده می کند، زیرا به یک بشکه داغ سوزان نیاز ندارد تا موها را به شکلی درآورد. حرارت دادن به موها هر روز یا حتی چندین بار در هفته باعث آسیب مو می شود – این حداقل مقداری از آن را کاهش می دهد.

در آزمایش‌هایی که با FlexStyle انجام دادم، موهایم به‌طور خودکار در اطراف بشکه پیچیده می‌شد، تقریباً مانند Airwrap، اما مجبور شدم موهایم را اینجا و آنجا فشار دهم. FlexStyle شامل دو بشکه است، یکی برای پیچش به سمت چپ و دیگری برای پیچش به سمت راست. این شبیه به نسخه اول Airwrap است، اما نسخه دوم آنها را برای یک بشکه منفرد که می‌تواند با چرخاندن یک اهرم در بالا، جهت را تغییر دهد، کنار گذاشته است. یک بشکه فرآیند آرایش مو را آسان تر می کند، اما این به تنهایی ارزش قیمت بالای Airwrap را ندارد.

خارج از هزینه، من FlexStyle را به Airwrap ترجیح می دهم به یک دلیل: به ،وان یک سشوار نیز بسیار خوب عمل می کند. من موهای مجعد دارم و هر روز آن را صاف نمی کنم. به یک سشوار قوی با دیفیوزر نیاز دارم. Airwrap آن را ندارد. اتصال خشک کن آن به این منظور نیست که فرهای شکننده را بدون وز نگه دارد. بنابراین Airwrap ابزاری است که فقط زم، می توانم از آن استفاده کنم که بخواهم صاف کنم و سپس موهایم را فر کن؛ برای تهیه یک خشک کن خوب باید بیشتر هزینه کنم.

سشوار شارک HyperAir، با پخش کننده قابل تنظیم قابل توجه خود، در حال حاضر یکی از سشوارهای مورد علاقه من است. شما همان دیفیوزر را با FlexStyle دریافت می کنید، فقط کمی کوچکتر. (می تو،د شاخک های دیفیوزر را برای موهای کوتاه تر کوتاه کنید و انتهای خود را خشک کنید، یا برای موهای بلندتر بلند کنید و به ریشه های خود برسید.) هنگام فر ، یا برس زدن، از دسته مستقیم به بالا و پایین استفاده می کنید. هنگام خشک ،، دسته مانند سشوارهایی که می شناسید و دوست دارید، به شکل عدد هفت می چرخد. چهار تنظیم گرما و سه تنظیم جریان هوا به اضافه یک دکمه شات سرد وجود دارد.


منبع: https://www.wired.com/review/shark-flexstyle-drying-and-styling-system/