بررسی شیدایی Devialet: پایین-سنگین، اما قدرتمند


با وجود تمام مواردی که به نظر می رسد Mania از نظر ظاهر و مشخصات یک محصول کمی غیر Devialet به نظر می رسد، با این حال، اخلاق این شرکت زم، که بلندگو شروع به انجام کار خود می کند به شدت مورد توجه قرار می گیرد. از طریق AirPlay 2 به آیفون 13 اپل متصل شده است، و با موسیقی هایی از «چیزهای مورد علاقه من» جان کولترین تا «This Fractured Mind» از Nation of Language، از طریق «Don’t Leave Me Alone With Her» توسط Sparks در حال نواختن، شیدایی می تواند واقعا فقط یک محصول Devialet باشد. و از چند جهت، این چیز خوبی است.

مطمئناً مقیاس واقعی و حضور کم فرکانس م،ا قابل توجه است. این یک اسپیکر نسبتا کوچک است، اما یک صحنه صوتی بزرگ و منسجم ایجاد می کند. و همانطور که در تجربه ما در مورد تمام محصولات Devialet وجود دارد، بیش از آنچه امکان پذیر به نظر می رسد باس تولید می کند. به خوبی کنترل می شود، بدون تار شدن یا محو شدن زیاد در صداهای باس، و زم، که موسیقی آن را ایجاب می کند، Mania می تواند به شدت ضربه بزند. برخی از شنوندگان وجود دارند که “بیس” برای آنها مخفف “هیجان” است، و آنها ،، هستند که شیدایی دقیقاً متوجه آنها می شود.

پایین بزرگ

ع،: Devialet

قدرتی که بلندگو بر ،وجی فرکانس پایین خود دارد به این م،ی است که Mania می تواند ریتم ها را با کمی اطمینان بیان کند. فقط آزمایش‌ترین ال،ا یا تمپوها می‌توانند باعث شوند که فعالیت بیس خود را از بین ببرد، و حتی پس از آن فقط کمی. فضای سر پویا قابل توجهی نیز در اینجا وجود دارد، و در نتیجه Devialet می تواند بدون هیچ مشکلی از “بلند” به “بلندتر” به “بلندتر هنوز” تغییر کند. با این حال، این ایده که شیدایی ممکن است این فرآیند را در حالت “،ت” آغاز کند، خیالی است.

درایو برای صدای استریو همه جانبه نیز بسیار موفق است. هنگامی که م،ا فرصتی برای ارزیابی موقعیت خود نسبت به هر مرزی داشته باشد، می تواند صدایی مطمئن و ثابت داشته باشد که درجه عادلانه ای از جدایی را ارائه می دهد. البته منبع نقطه ای همیشه واضح است، اما Devialet ارائه گسترده تر و در عین حال تمرکز بهتری نسبت به بسیاری از بلند،ای بی سیم با این نوع پول دارد. و هنگامی که آن را به بیرون از منزل می برید، جایی که ممکن است مرزها آنقدر دور باشند که نامربوط باشند، ماهیت قاطعانه صدای Mania به این م،ی است که می تواند حضور صوتی خود را بدون مشکل احساس کند.

مشکلات، مانند آنها، از همان منبع بسیاری از موارد مثبت ناشی می شود: باس، و تأکید بر آن. در سراسر محدوده فرکانس، م،ا یک گوش دادن دقیق با مشاهدات مرتبط فراو، است که می‌توان در مورد فعالیت در رده می، و سه‌گانه انجام داد. اطلاعات را بالاتر از فرکانس‌های پایین با همان اندازه مثبت شکل می‌دهد که خود فرکانس‌های پایین را نشان می‌دهد – اما نگرش آن به جای تعامل، مدارا است. همه چیز – منظور ما از آن همه چيز– دومین کمانچه را پس از That B، می نوازد، و بنابراین نتیجه می شود که صدای کلی Mania بسیار سنگین و غیر طبیعی است.

برای برخی از افراد، البته، این بسیار خوب خواهد بود. اما برای شنوندگ، که به واقع‌گرایی علاقه‌مند هستند، در وفاداری واقعی صدایی که به آن گوش می‌دهند، اجرای بی‌نظم Devialet از موسیقی مورد علاقه‌شان در نهایت بعید به نظر می‌رسد که رضایت‌بخش باشد.

توجه داشته باشید، تعداد کمی از بلند،ای باتری‌دار هستند که می‌توانند فضایی را با صدا پر کنند، حتی اگر آن فضا یک باغ بزرگ باشد – بنابراین به نظر نمی‌رسد که مالکیت Devialet Mania بدون مزیت باشد.


منبع: https://www.wired.com/review/review-devialet-mania/