بهترین ابزار کوهنوردی برای مبتدیان (2023): مهار، دستگاه های قلابی و کلاه ایمنی


کوهنوردی می تواند احساس کند مانند یک سرگرمی ،ره آور برای انتخاب ،. گره‌ها، لنگرها، گره‌های بیشتری و تقریباً به همان اندازه‌ی زبان مات وجود دارد قافیه عامیانه کاکنی. و سپس این یادآوری دائمی وجود دارد که زندگی شما به م،ای واقعی کلمه به درست ، آن بستگی دارد. با بررسی وسایل کوهنوردی مورد علاقه ما برای مبتدیان، خود را از نگر، خلاص کنید. ا،ر کوهنوردان با روال های ایمنی، اصطلاحات و تج،ات زم، آشنا می شوند صعود در داخل خانه. اما خوب است که در فضای باز شروع کنید اگر با کوهنوردان من، قرار می گیرید یا در یک دوره معتبر انجمن راهنمایان کوهستان آمریکا.

چه در داخل خانه یا خارج از منزل باشید، به وسایل ضروری نیاز خواهید داشت. من آن را در این راهنما ساده و مقرون به صرفه نگه می‌دارم، زیرا به راحتی می‌توان با همه اصطلاحات مربوط به تج،ات فنی غرق شد. همچنین تا زم، که باتجربه‌تر نباشید، یک پیشرو در کوهنوردی نخواهید بود، بنابراین مواردی مانند طناب و کشش‌های سریع را که رهبر صعود شما خواهد داشت، حذف کرده‌ام. شما می تو،د با هر لباس انعطاف پذیری (بدون شلوار جین!) کنار بیایید، اما من به شما پیشنهاد می کنم برای بالا رفتن از بیرون به سمت لایه های مصنوعی فنی حرکت کنید.

به‌روزرس،‌شده در ژانویه 2023: توصیه‌هایی برای شلوار و پیراهن کوهنوردی و همچنین قیمت و در دسترس بودن تنظیم شده اضافه کرده‌ایم.


منبع: https://www.wired.com/gallery/best-climbing-gear/