بهترین دوربین دوچشمی (2023): نیکون، سلسترون، سواروسکی، زایس


یک نکته: Cabela اغلب مدل های قبل از 2018 را با تخفیف زیادی به فروش می رساند، اما آن را چنین بر،بی نمی دهد. من آن مدل را تست نکرده‌ام، و در حالی که معامله بسیار خوب است، اپتیک قطعا متفاوت است و به طور بالقوه پایین‌تر است.

دوربین دوچشمی بزرگ 10×42

  • بهترین ارتقاء لو،: دوربین دوچشمی 42 میلی متری ED Maven B1.2 (1000 دلار). اینها در لیست سه برتر من در تمام دوران هستند. اگر می تو،د اینها را بپردازید، اما لایکاها را نه، احساس بدی نداشته باشید. تصاویر واضح، شارپ و واضح و بدون اعوجاج یا نرمی در لبه ها هستند. من به مدت دو ماه هر روز از آنها استفاده کردم و فقط یک بار متوجه حاشیه های بنفش شدم. آنها گران هستند اما ارزش پول را دارند.
  • انتخاب بودجه: Nikon Monarch M5 10×42 (285 دلار). این‌ها نسخه‌ی بزرگ‌نمایی قوی‌تر انتخاب برتر ما هستند، و هر آنچه در مورد آن‌ها می‌گویم برای 10×42 نیز صادق است. برای ،، که بودجه کمی دارند، اینها یک گزینه عالی 10×42 هستند.
  • یک انتخاب بودجه خوب دیگر: Celestron Regal ED 10×42 (340 دلار). Celestron Regal ED چیزی است که من آن را معامله خواب می نامم. به عبارت دیگر، اطلاعات بسیار کمی در مورد اینها به صورت آنلاین پیدا خواهید کرد، اما آنها دوربین های دوچشمی عالی هستند و قیمت آن تقریبا غیرممکن است. میدان دید عالی (6.5 درجه)، تصویر واضح و واضح و انحراف رنگی بسیار کمی دریافت می کنید. من دوربین دوچشمی بهتری که هزینه کمتری داشته باشد تست نکرده ام.
  • ارتقای دیگر: Nikon Monarch HG 10X42 (957 دلار). Monarch HG نی، میدان دید کمی گسترده‌تر ارائه می‌دهد و روشن‌تر و واضح‌تر از Vortex یا Celestron است. من Maven B1.2s را بیشتر دوست دارم، اما این ممکن است یک موضوع سلیقه ای باشد. اگر می خواهید از نظر قیمتی ادامه دهید، Swarovski EL 10×42 (2399 دلار) شایسته افسانه هستند

بهترین انتخاب مصالحه

اگر بخواهید بزرگنمایی 8 برابری داشته باشید، اما اندازه و وزن دوربین دوچشمی 8×42 را ندارید؟ اینجاست که 8×32، 8×30، حتی در برخی موارد 7×32 وارد می شود. آنها همان بزرگنمایی را ارائه می دهند، اما میدان دید باریک تری را ارائه می دهند. برای پیاده روی و سفر سبک، این اندازه مصالحه خوبی است. از آنجایی که میدان دید در ابعاد 8×32 چندان گسترده نیست، ردیابی اجسام کوچک مانند ،طومی که از میان شاخ و برگ می گذرد می تواند دشوارتر باشد، اما با کمی تمرین مدیریت آن چندان سخت نیست.

من هنوز در حال آزمایش مدل های بیشتری در این محدوده اندازه هستم، اما در اینجا انتخاب های من تا کنون آمده است.

دوربین دوچشمی Nocs Field Issue 8×32 (8/10، WIRED توصیه می کند) جمع و جور و سبک وزن هستند، اما همچنان تصویر واضح و خوبی ارائه می دهند. همانند دوربین های دیگر Nocs، Field Issue نیز ضد آب و ضد مه است و رنگ های متنوعی دارد. آنها فنجان های چشمی راحت و چرخ فو، بزرگی را ارائه می دهند که نمی تو،د از دست بدهید. اینها می‌توانند به نقطه‌ای بین بزرگنمایی، قیمت و وزن دست پیدا کنند، و برای مبتدیان یا هر،ی که به دنبال سفر سبک هستند، گزینه‌ای عالی هستند.

بهترین انتخاب فشرده

دوربین های دوچشمی جمع و جور اغلب باعث کاهش قابل توجهی در کیفیت تصویر می شوند. بسته به مورد استفاده شما، کاهش وزن ممکن است ارزش معاوضه را داشته باشد، اما به طور کلی، من پیشنهاد می‌کنم که پرنده‌ها و شکارچیان از دوربین‌های شکاری 32 میلی‌متری یا بزرگ‌تر استفاده کنند. بله، شما می تو،د با 8x25s پرنده کنید، اما اغلب خسته کننده است.

سری C.2 Maven اولین دوربین دوچشمی جمع و جوری است که من آزمایش کردم و من را ناامید نکرد. بله، وقتی به 42 میلی‌متر عادت کرده‌اید، میدان دید 28 میلی‌متری باریک است، اما این‌ها آنقدر کوچک و سبک هستند – فقط 4.5 اینچ و تنها 12 اونس وزن دارند – که من حتی به سختی متوجه آنها در اطراف گردنم شدم. اگر اپتیک فشرده و سبک می‌خواهید که همچنان تصویری روشن و واضح ارائه می‌کند، این دوربین‌های دوچشمی هستند. آنها برای استفاده همه منظوره خوب هستند – حیات وحش، ورزش، مسافرت، یا هر زم، که می خواهید دوربین دوچشمی داشته باشید اما نمی خواهید بد،د که دوربین دوچشمی دارید.

  • گزینه ای دیگر: Zeiss Terra ED 8×25 (380 دلار). من اینها را به طور گسترده آزمایش نکرده ام، اما به اندازه کافی از آنها استفاده کرده ام تا بدانم سبک وزن هستند (10.9 اونس) و تصویری بسیار خوب و واضح ارائه می دهند. آنها دارای بزرگنمایی 8 برابر هستند و با یک قاب مقاوم و ضدآب زیبا عرضه می شوند. طراحی تاشو به این م،ی است که آنها به راحتی در جیب شما قرار می گیرند. نکته منفی این است که آنها گرانتر از Nikon Monarch 8×42 هستند و در عین حال میدان دید بسیار کمتری را ارائه می دهند.
  • بهترین بودجه فشرده: Nocs Standard Issue 8×25 (95$). این موارد در زیر به تفصیل آمده است، اما داستان کوتاه این است که اینها فوق العاده فشرده و سبک هستند و قیمت من،ی دارند، اما کیفیت تصویر می تواند بهتر باشد. یک انتخاب عالی برای پارک توپ یا استفاده عمومی، اما برای پرندگان و شکارچیان خوب نیست.

قبل از اینکه به این موضوع بپردازم که چرا Nocs برای کودکان عالی است، اجازه دهید واضح بگویم: Nocs دوربین دوچشمی کودکان نیست. آنها به خوبی در دسته فوق سبک بالا قرار می گیرند. آنها دوربین های دوچشمی جمع و جور خوبی هستند. من همیشه آنها را از بچه هایم “قرض” می کنم. همچنین اینها را به ،وان بهترین جفت دوربین دوچشمی برای بچه‌های جوان پیشنهاد نمی‌کنم (در این صورت، انتخاب بودجه ما را در زیر ببینید). اما برای افراد بالای 8 سال، این دوربین‌ها اولین جفت دوربین دوچشمی بزرگ و جمع و جور هستند.

بزرگنمایی خوبی با طراحی ضد آب (IPX7) و طراحی ضد مه در بسته بندی سبک وزن (11.8 اونس) دریافت می کنید. اینها همچنین دارای دو چیز هستند که به طور خاص آنها را برای بچه ها عالی می کند: ساختار ناهموار و دستگیره خوب و ،تیکی. من نمی توانم به شما بگویم که این درختان و ص،ه ها در حالی که دور گردن پسرم بودند به چند درخت و ص،ه برخورد کرده اند و هنوز هم به اندازه نو هستند.

دوربین های دوچشمی بچه های بزرگ بیشتر

  • انتخاب بودجه برای کودکان: دوربین دوچشمی بیایید برویم (25 دلار). اگر بچه های کوچکی دارید که تازه با دوربین دوچشمی آشنا شده اند، ممکن است قیمت Nocs خیلی بالا باشد. اگر می خواهید ببینید آیا بچه های شما واقعاً قبل از شیرجه زدن از دوربین دوچشمی خود استفاده می کنند، گزینه های زیادی وجود دارد. من صریح می گویم: هیچ کدام از اینها عالی نیستند، اما ارزان و سبک هستند و هزینه زیادی ندارند. گزینه دیگر این است دوربین دوچشمی Obuby (30 دلار).

بهترین دوربین دوچشمی برای موارد استفاده خاص

فوجینون 14×40

ع،: فوجینون

دوربین دوچشمی تثبیت شده تصویر: من هنوز در حال آزمایش هستم، زیرا این یک دسته بزرگ است، اما تا کنون بهترین انتخاب من اینها هستند دوربین دوچشمی تثبیت شده تصویری Techno-Stabi 14×40 Fujinon (1500 دلار). اگر سوار قایق هستید، این دوچشمی هایی هستند که می خواهید. آن‌ها تثبیت‌کننده پیشرو در صنعت را به صورت مثبت یا منفی 6 درجه ارائه می‌کنند، تقریباً هیچ تأخیر تصویری وجود ندارد، آنها دارای رتبه ضد آب IPX 7 هستند و به ،وان یک امتیاز اضافی، شناور هستند. من بیشتر آزمایش‌هایم را روی یک SUP انجام دادم، که در مورد ناپایدارترین سفینه آبی است که می‌توانستم به دست بیاورم، و اینها امکان تماشای پرنده‌ها را بدون رفتن به ساحل فراهم ،د. آنها ارزان نیستند، اما قطعا تحویل می دهند.


منبع: https://www.wired.com/story/best-binoculars/