خرید و قیمت اسباب بازی کودکانه ویژه آموزش مهدویت بسته پیدای پنهان از غرفه محصولات آموزشی کودکانه مثبت والدگری باسلام

برای نوزادان و یا کودکان زیر یک سال هر اسباب بازی مناسب نخواهد بود و باید در خرید اسباب بازی برای این گروه سنی بسیار توجه شود. بازی‌های آموزشی که بر اساس استراتژی کشف‌کردن طراحی شده‌اند، یکی از بهترین اسباب بازی‌‌های آموزشی محسوب می‌شوند. این محصولات حس کنجکاوی کودکان را تحریک کرده و قوه‌ی تخیل آن‌ها را تقویت می‌کنند.

  • از طریق بازی با اسباب‌بازی‌ها، کودکان مهارت‌های حرکتی و شناختی خود را توسعه می‌دهند و به آن‌ها کمک می‌کند تا بر موانع زندگی غلبه کنند.
  • برای مثال یکی از وسایل بازی که برای کودک در حال یادگیری راه رفتن بسیار مناسب است، واکرهای کودک و ماشین های سواری هستند.
  • اسباب بازی پیانو کودک رنگ صورتی با میکروفون یک انتخاب عالی برای سرگرمی ، آموزش و تقویت مهارت کودک عزیز شما می باشد.
  • رنگ استفاده شده در این اسباب بازی‌ها نباید شیمیایی باشد و اگر از رنگ‌های طبیعی استفاده شده باشند که بهتر خواهد بود.

همچنین اسباب بازی های مخصوصی در اختیار کودکانی که ناتوان هستند با هدف بهبود شرایط آن ها قرار می گیرد. از اسباب بازی های کودکان در این سن می توان بازی های ساده با ورق و بازی هایی که قواعد کمی را دارند نام برد . اسباب بازی های شبیه سازی شده می‌توانند در رشد کودک تأثیر گذاشته و او را از انواع فعالیت‌ها و مشاغل اگاه کنند. اگر روی بسته اسباب بازی CE را مشاهده نمودید، این حرف، نشان دهنده این است که تمام موارد استاندارد برای ساخت اسباب بازی مورد نظر، رعایت شده است. برای اگاهی بیشتر باید درباره انواع استانداردها و ایزوها بیشتر مطالعه نمایید. اسباب بازی های کودکانه به دو گروه بزرگ دخترانه و پسرانه تقسیم می شود.

اسباب بازی های معما و بازی

همانگونه که در بالا هم اشاره شد، فاکتورهای زیادی در اینکه چه اسباب بازی برای کودکان مناسب است، وجود دارد و مواردی که می خواهیم به آنها اشاره کنیم در واقع تکمیل کننده دیگر عوامل می باشند. به کودکان اسباب بازی های سنگین ندهید زیرا کودکان اغلب توانایی خود را در برداشتن اجسام سنگین یا بزرگ دست بالا می گیرند. انداختن چیزی سنگین روی خود می تواند باعث آسیب جدی از جمله شکستگی استخوان شود. شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد اسباب بازی نقش بسیار مهمی در رشد کودک دارد؛ کودکان در هر سنی، از بازی با اسباب بازی ها و نقش های متفاوتی که در بازی های ساختگی خود دارند، بسیار لذت برده و چیزهای زیادی یاد می گیرند. بازی‌های آموزشی معمایی برای آموزش حل مساله به کودکان بسیار مناسب هستند.

ست آشپزخانه کودک

کودکان می توانند با کاغذ رنگی، برچسب، مداد رنگی و نشانگرهای قابل شستشو خلاقیت به خرج دهند. جعبه های مقوایی – کودک شما می تواند وانمود کند که اینها پیشخوان مغازه، ماشین، قایق، خانه عروسکی و موارد دیگر هستند. با توجه به اینکه اغلب کودکان عاشق خیال‌پردازی و دنیای کارتونی خود هستند، از طرح‌های مختلفی مانند میکی موس، باب اسفنجی، اسپایدرمن، پونی کوچولو، اسب تک شاخ، بتمن و غیره روی ماسک‌های پارچه‌ای استفاده شده است.

با جستجوی اسباب بازی‌هایی که در مراحل مختلف رشد کودک سرگرم کننده باشند، می‌توانید این مشکل را حل کنید. به عنوان مثال، حیوانات کوچک پلاستیکی که کودک کوچک ممکن است با ساختن خانه جعبه کفش برای آنها سرگرم شود و کودک بزرگتر می‌تواند با استفاده از آنها داستانی را که ساخته است، بازی کند. اسباب بازی‌هایی از این دست باعث تخیل کودک شما می‌شوند و به او کمک می کنند مهارت حل مسئله و تفکر منطقی را توسعه دهد. چگونه انتخاب می‌کنید کدام اسباب بازی برای فرزند شما مناسب باشد؟ در انتخاب اسباب بازی با توجه داشته باشید که با کودک شما رشد کند، او را به چالش بکشد و مهارت‌های تفکر، جسمی، زبانی و اجتماعی عاطفی او را پرورش دهد. در این سن کودکان از زبان به طور موثری استفاده می کنند ، مهارت های مربوط به عضلات بزرگ رشد می کنند ، در استفاده از عضله های کوچک هنوز مهارت کامل ندارند ، پر شور و شوق ، پر توان ، سخت کوش و …