مشخصات کامل همراه با قیمت و خرید آسان اسباب بازی دخترانه با تنوع بی نظیر در کودک آموز

این محصولات روحیه فداکاری و ایثار و قهرمانی را در کودکان شما زنده می کند. وقتی دختربچه ها به هفت سالگی می رسند، همه کاری با عروسک هایشان انجام می دهند. عروسک ها دختران را تشویق می کنند تا دنیای خیالی کوچک خود را بسازند. زیراکه دختران، از همان کودکی حس مادرانه و مراقبت از دیگری را دارند. یکی از هیجان انگیزترین کارهایی است که اکثر دختر کوچولو ها دوست دارند.

از اینکه نتوانند به خوبی آن کار را انجام بدهند و به فرزند خودشان آسیب برسانند. در این عروسک‌ها موتورهای قرار گرفته است که کارایی عروسک را بیشتر می‌کند. پخش موزیک و یا حرکت و یا انجام اعمال خاص از ویژگی‌های این عروسک‌ها می باشد.

  • شامل شخصیت های انتقام جویان و مارول می‌باشد که در بین پسران طرفدار بسیاری دارد.
  • به‌طور معمول عروسک‌هایی که اندازه بزرگ‌تری دارند، گران‌تر هستند.
  • و خیالی در انواع اندازه ها تولید می شود.عروسک های جنس پولیشی پارچه های ضد حساسیت برای کودک دارند.پس از بازی با عروسک های پولیشی میتوانید آنها را بشویید و نگران کثیف شدن آن نباشید.
  • عروسک lol سوپرایز مدل گلدی توئست با 15 سوپرایز هیجان انگیز منتظرن که به خونه ی کوچولوهاتون بیان و دوست و همبازی خوبی برای زمان خاله بازی باشن.
  • تمامی قطعات به کار رفته در ساخت عروسک روسی بسیار باکیفیت می باشد و علاوه بر زیبایی بادوام است.

فرق این عروسکها با نمایشی قرارگیری آن در درون انگشت می باشد و کاربردی مشابه دارد. در این دسته عروسک‌های برای بازی و نمایش می‌باشند که به عروسک‌های دستی نیز مشهور می‌باشند. این مدل عروسک بخاطر وزن بالا و قابلیت حمل آسان و مقاومت بسیار خوب در برابر ضربه، برای کودکان خردسال مناسب است. مثلا باربی یک شخصیت پرطرفدار بین دختران است، اما همه مدل های این کاراکتر برای دختران مناسب نیستند. وقتی نوبت به انتخاب عروسک بچه برای این گروه سنی می رسد، باز هم هر چه نرم تر باشد بهتر است. هدیه دادن یک اسباب بازی مشابه، به دختر یکساله و 5 ساله اشتباه بزرگی است.

عروسک دختر 12 اینچ موزیکال Arya toys کد 1201

شما می‌توانید انواع اسباب بازی دخترانه را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا، در سایت ما مشاهده کرده و سفارش دهید. محصول سفارش داده‌شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید و کاملا مطابق با عکس عروسک موجود در سایت خواهد بود. ‌برای خرید یک عروسک دخترانه باکیفیت و مورد پسند باید به جنس ،طرح ،برند ،رنگ های به کار رفته و ظرافت در طراحی و … توجه کنید زیرا دختربچه ها با عروسک‌های خود رابطه عاطفی زیادی برقرار میکنند. در فروشگاه اینرنتی پیویو انواع مختلفی از عروسک ها با قیمت مناسب و کیفیت عالی موجود است. شما عزیزان میتوانید با توجه به سلیقه و روحیه کودک خود بهترین انتخاب را داشته باشید. کافی است با انجام مراحل ثبت سفارش، عروسک را تهیه کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

فواید بازی با عروسک

عروسک ها توانایی این را دارند که همانند یک انسان واقعی به نظر برسند و بتوانند نیازهای عاطفی را تسکین دهند. اگر احساس تنهایی یا غمگینی می کنید، حضور یک عروسک دخترانه حتی اگر برای دوران کودکی شما باشد می تواند حال شما را خوب کند. بازی کردن با عروسک به ویژه در سنین پایین باعث رشد مهارت های اجتماعی کودک می شود.کودکان همواره مراقب عروسک هایشان هستند و از این جهت مسئولیت و مهربانی را در بازی یاد می گیرند. بازی با عروسک ها حتی زمانی که کودک به تنهایی سرگرم آن است، باعث فعال شدن بخشی از مغز می شود که به کودکان اجازه می‌دهد همدلی و مهارت‌های اجتماعی خود را توسعه دهند. این مهارت ها بسیار ارزشمند هستند و میتوانند در تعیین موفقیت های عاطفی، تحصیلی و اجتماعی آینده کودکان تاثیر داشته باشند. اکثر عروسک دخترانه تولید شده به صورت سری، از نوع عروسک های وینیل هستند که از پلاستیک بسیار نرم و منعطف ساخته شده اند.

عروسک ها اسباب بازی های مقرون به صرفه ای هستند.به عنوان مثال، قیمت عروسک نوزاد دختر برای همگان مناسب و قابل تهیه است. بازی با عروسک‌ها یک فعالیت خلاقانه است که به بچه‌ها کمک می‌کند تا نحوه ارتباط با دیگران را تمرین کنند و یاد می گیرند در مواقع حساس با دوستان و اطرافیان خود همدلی داشته باشند . کودک هنگام بازی با عروسک ها احساس های مهم دیگری مثل مهربانی و بخشش را نیز می آموزند. باید مراقب عروسک‌های کودکان زیر 3 سال باشید، ممکن است قطعات کوچکی داشته باشند که می‌تواند خطر خفگی را به همراه داشته باشد.

کودکان و خردسالان بیشتر مهارت های ارتباط اجتماعی و نحوه برقراری را از طریق بازی با اسباب بازی یاد می گیرند. کودکان با بازی کردن ، اضطراب اجتماعی و روحی جسمی خود را تا حد زیادی کاهش میدهند و به آرامش می رسند. همچنین عروسک دخترانه به همراه لباس اضافه، توالت فرنگی، آینه، کالسکه عروسک یا مواردی از این دست، گران‌تر از عروسک معمولی است. عروسک پولیشی اصطلاحی است که برای عروسک‌های پرزدار و مخملی به کار می‌رود. این نوع عروسک را می‌توان برای کودکانی در سنین کمتر خریداری کرد.

به این دلیل که والدین بتوانند به شناخت خوبی از دنیای فرزند خود داشته باشند و هم بتوانند دنیای بزرگ تر ها را به آنها بشناسانند ، این یک نیاز برای عمیق تر شدن ارتباط بین والدین و فرزندان شان است. انواع اسباب بازی ها و عروسک های دخترانه میتوانند به این احساسات عمق بخشیده و کودک را به کنجکاوی و جست و جو در دنیای بزرگسالان وا می دارد. عروسک lol سوپرایز مدل آیا چری با 15 سوپرایز هیجان انگیز منتظرن که به خونه ی کوچولوهاتون بیان و دوست و همبازی خوبی برای زمان خاله بازی باشن. آیا چری عاشق کتاب های کمیک و بازی های ویدیویی است.عروسک های لول سوپرایز هدیه مناسبی برای کودکان بالای 3 سال است. عروسک lol سوپرایز مدل گلدی توئست با 15 سوپرایز هیجان انگیز منتظرن که به خونه ی کوچولوهاتون بیان و دوست و همبازی خوبی برای زمان خاله بازی باشن.