چگونه یک مجموعه کاست را در قرن بیست و یکم راه اندازی کنیم


وقتی راه می روی در یک فروشگاه ضبط، بخش نوار کاست (بله، فروشگاه‌های موسیقی دوباره بخش‌های نوار کاست دارند) فقط با نوار کاست‌های قدیمی پر نمی‌شود، بلکه آلبوم‌های تازه کوچک‌شده هفته گذشته پر می‌شود. قالبی که زم، به ،وان چیزی متعلق به گذشته در نظر گرفته می شد و دلیل آن کاهش فروش آلبوم – به دلیل سهولت آن بود موسیقی دزدی دریایی– به آرامی در حال ساخت است راه برگشت همراه با احیای وینیل. نوار کاست فروش با،تو پیش‌بینی می‌شود سال 2023 سال بزرگ‌تری برای این قالب باشد.

اما چرا کاست ها برگشته اند؟ هنرمندان بزرگی مانند Taylor Swift و The Weeknd نسخه‌های کاست آلبوم‌های فعلی و قبلی خود را منتشر کرده‌اند. فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مانند نگهبانان کهکشان، 13 دلیل برای اینکه، و چیزهای عجیب و غریب همچنین نوارهای کاست به ،وان پایه اصلی داشته اند. همه این عوامل به معرفی قالب به نسل جوان و کنجکاو از ،یداران موسیقی کمک کرده است. ،، که با فرمت آشنا هستند ممکن است کاست ها را با کیفیت پایین در نظر بگیرند، اما مانند وینیل، کیفیت تجربه شنیداری شما به تج،اتی که برای پخش موسیقی خود استفاده می کنید بستگی دارد. یافتن تج،ات من، برای کاست ها کمی دشوارتر است، زیرا صنعت همچنان به عقب نشینی با بازگشت فرمت ادامه می دهد. در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره شروع (یا راه اندازی مجدد) مجموعه کاست خود در سال 2022 بد،د.

شما به یک پخش کننده نوار نیاز دارید

قبل از اینکه پول زیادی ،ج کنید، بهترین راه برای شروع یک مجموعه کاست این است که آنچه را که قبلاً از نظر تج،ات صوتی و رسانه دارید ببینید. حدود 15 سال از “مرگ” کاست ها می گذرد، بنابراین این امکان وجود دارد که با پرسیدن از دوستان و خانواده خود یک واکمن قدیمی سونی را پیدا کنید. ممکن است در گذشته هرگز نوار کاست نداشته باشید – و این خوب است – اما اگر دارید، ممکن است می،‌تپ‌های قدیمی یا آلبوم‌هایی را پیدا کنید که فراموش کرده‌اید هنوز دارید. به‌،وان ،ی که در انتهای کاست‌ها در جریان اصلی بزرگ شده‌ام، سال‌ها قبل از اینکه یک دستگاه پخش کاست واقعی داشته باشم، شروع به جمع‌آوری آن‌ها کردم. گهگاه وقتی در مغازه ضبط موسیقی بودم، یک نوار کاست برمی داشتم، می دانستم که یک روز آن را می نوازم. پس از پیدا ، یک عرشه نوار کاست یاماها در یک فروشگاه ضبط محلی، بالا،ه توانستم واقعاً از کاست های صوتی ارائه شده قدرد، کنم.

استیون آلخاندرو، مدیر پخش کاست، می‌گوید: «بهترین نوع کاست‌نوازها، کاست‌های قدیمی برای کیفیت صدا هستند. هاگوایلد رکوردز در سن آنتونیو، تگزاس. اما آنها بیشتر در معرض ساییدگی و پارگی هستند و نیاز به تعمیر دارند تا صفحات گردان. آلخاندرو از دهه 80 در هاگوایلد کار می کند و به مدت 20 سال مدیر آن بوده است. او می گوید که این فروشگاه در چند سال گذشته بخش نوار کاست خود را گسترش داده است.

جذابیت اصلی کاست ها قابل حمل بودن آنها بود. می‌تو،د آن‌ها را در ماشین‌ها (مانند ماشین من)، در سیستم استریوی خانگی، یا با استفاده از پخش‌کننده قابل حمل به لگن خود پخش کنید. دک‌های کاست بالاترین کیفیت صدا را به شما می‌دهند، زیرا آنها سیستم‌های ثابتی هستند که معمولاً به گیرنده‌ای که قبلاً دارید متصل می‌شوند (اگر یک قطعه استریو یا سینمای خانگی یا حتی یک راه‌اندازی وینیل قدیمی دارید). در حالی که عرشه کاست جدید هستند هنوز در حال تولید است، وینتیج می تواند ارزان تر باشد.

هنوز هم می تو،د ،ید کنید من، کاملا نو پخش کاست های قابل حمل به صورت آنلاین یا در فروشگاه های ضبط محلی. پیدا ، آنها برای رسانه “مرده” به طرز شگفت آوری آسان است. اگر به دنبال حس نوستالژیک واقعی یا شبیه به پخش‌کننده‌هایی هستید که در دستگاه‌های مورد استفاده قرار گرفته‌اند، می‌توانند سرمایه‌گذاری باشند. چیزهای عجیب و غریب یا نگهبانان کهکشان. شرکت ها دوست دارند نگاه به گذشته فروش واکمن های بازسازی شده که تضمین شده است به درستی کار کنند. Retrospekt حتی می تواند دستگاه پخش کاست خاصی را تعمیر کنید اگر یکی دارید که نیاز به تجدید دارد. بوم با، ها کاملاً بین یک نوار کاست و دستگاه پخش کاست قابل حمل قرار می گیرند. کاست جدیدتر به سبک بوم با، بازیکنان کراسلی و بوم با، سی دی کاست به شکل قرص ،یبی از سونی این حس نوستالژیک را حفظ کن




منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-s،-c،ette-collection/