این غیرانتفاعی تحت حمایت گوگل ثابت می کند که بازی ها می توانند آموزش دهند و سرگرم کننده باشند


وقتی هشت ساله ام پسرش به من گفت که در یک بازی ویدیویی دوستانش را خوشحال می کند و با قلدرها مبارزه می کند، من کنجکاو شدم. او به من گفت در مورد پادشاهی مهربان، بازی ای که کتابدار مدرسه او توصیه می کند. پسرم روی کامپیوترش شخصیتش را به سمت دوستی که سرش پایین بود رفت و یک قلب به شخصیت دیگر داد. دوست سرش را بلند کرد و لبخند زد. سپس پسرم بازیکن را در مسیری مانور داد و با قلدری روبرو شد که با دندان های به هم فشرده بالا و پایین می پرید. یک سری سریع دکمه ها را فشار داد و قلدر پشت میله ها بود.

پادشاهی مهربان توسط اینترلند، یکی از بخش های گوگل، ساخته شده است بخشی از یک سری چهار بازی که به بازیکنان در مورد ایمنی اینترنت، مانند ساخت گذرواژه‌های قوی و فقط تعامل آنلاین با دوستان مورد اعتماد، آموزش می‌دهد. من به ویژه دوست داشتم که این درس ها به طور گسترده در زندگی نیز اعمال شوند.

پیدا کردم پادشاهی مهربان فهرست شده در بازی برای تغییر، یک سازمان غیرانتفاعی که سازندگ، را که از بازی ها برای منافع اجتماعی استفاده می کنند، تبلیغ و حمایت می کند. آرانا شاپیرو، مدیر عامل و مدیر ارشد آموزش Games for Change، توضیح می‌دهد که «پادشاهی مهربان بازی ای است که ما به نمایش می گذاریم زیرا پیام خوبی دارد. امنیت آنلاین و سواد رسانه ای را ارتقا می دهد. بازی‌ها جایی هستند که بچه‌ها در آن هستند و انسان‌ها چگونه به هم متصل می‌شوند. بازی می کنیم و با هم می آییم. ما می د،م که این یک حالت طبیعی برای جوانان است، بنابراین به آن متمایل می شویم و از آن رسانه برای ترویج خیر استفاده می کنیم.

سایت Games for Change به ،وان پورتالی برای دیگران عمل می کند تا بازی هایی را پیدا کنند که می توانند آموزش، تشویق و الهام بخش باشند. این سایت قابل جستجو است و دارای رتبه بندی سنی و بر،ب هایی برای مطالبی مانند غم و اندوه یا سلامت روان است و یافتن بازی های بیشتری مانند پادشاهی مهربان. مثلا، قبل از این که فراموش کنم به بازیکنان در مورد مبارزه عاطفی زندگی با زوال عقل می آموزد و بود نامزد جایزه بفتا. بمباران 1942 به بازیکنان در مورد جنگ جه، دوم از نگاه بازماندگان هولوکاست آموزش می دهد. 1000 برش سفر دیدگاه بازیکن را برای درک بهتر نژادپرستی و تبعیض، از نفرت برهنه گرفته تا تجاوزات ،د تغییر می دهد. بهتر از همه، همه آنها بازی هایی هستند که به افراد کمک می کنند موقعیت هایی را که ممکن است هرگز شخصاً تجربه نکنند درک کنند.

بازی برای تغییر در سال 2004 توسط بنجامین استو،، نویسنده کتاب، تأسیس شد بازی‌های محلی: بازی‌های دنیای واقعی برای مکان‌ها و جوامع قوی‌تر; سوزان سگرمن، یک سخنران عمومی و مشاور در مورد رسانه های جدید و تأثیرات اجتماعی; و بری جوزف، یک متخصص در تعامل دیجیتالبا ماموریت استفاده از بازی‌های ویدیویی برای منافع اجتماعی و باور به توانایی بازی برای آموزش تاریخ، مهارت‌های جدید و موارد دیگر به مردم بدون اینکه ،وماً به ،وان «آموزشی» شناخته شوند.

در نهایت، تیم گسترش یافت و شروع به کار با توسعه دهندگان بازی های خارجی مانند نصف آسمان اهل هندوستان؛ بازی لتی، یک شرکت بازی سازی کنیایی؛ و فریما، یک توسعه‌دهنده کانادایی که می‌خواست بازی‌هایی را برای تأثیرگذاری اجتماعی طراحی کند. طی شش یا هفت سال گذشته، شرکت به طور پیوسته در حال رشد بوده است، زیرا گیمیفیکیشن بسیار محبوب شده است. همه ما یک کنسول بازی در جیب خود داریم. ما دیگر در زیرزمین ها نمی نشینیم و بازی می کنیم. بازی میکنی وردل یا Candy Crush? شاپیرو می‌گوید که این شما را یک گیمر می‌کند. بسیاری از ما در طول روز مشغول بازی هستیم و اگر به روش صحیح استفاده شود، این روش ارتباطی می‌تواند تفاوت بزرگی در همدلی افراد با دیگران ایجاد کند.»

در حالی که Games for Change مک، عالی برای یافتن بازی‌هایی با تأثیر اجتماعی است، اما بسیاری از عملکردهای دیگر را در فضای بازی ارائه می‌کند و حتی به ،وان تولیدکننده اجرایی در پروژه‌های جدید مشارکت می‌کند. به ،وان مثال، سلامت روان مرزی است که به ندرت در بازی های ویدیویی به خوبی مورد بررسی قرار می گیرد و تیم در حال حاضر با آن کار می کند جالوت در بازی ای که بازیکن را به جای یک فرد مبتلا به اسکیزوفرنی قرار می دهد. شاپیرو توضیح می‌دهد: «چیزی در مورد تجربه احساس، چشیدن و لمس ، وجود دارد که به ما نوع دیگری از درک را می‌دهد.


منبع: https://www.wired.com/story/games-for-change-google-nonprofit-fun-games-social-good/