رمزگذاری انتها به انتها به چت های گروهی اندروید می آید


چت های گروهی می توانند به اندازه کافی آشفته باشید بدون اینکه شرکت کنندگان ناخواسته به اطراف بچرخند. به همین دلیل است که داشتن یک لایه امنیتی اضافی برای حفظ همه چیز داغ خوب است. برای این منظور، گوگل یک برنامه بتا به کاربران برنامه Messages در تلفن های اندرویدی اجازه می دهد ثبت نام تا چت های گروهی آنها رمزگذاری شود.

گوگل نسخه بتا را اعلام کرد در ماه می. برای کاربران Android شرکت‌کننده، چت‌های داخل پیام‌ها که رمزگذاری شده‌اند، نمادهای قفل را در کنار حباب چت آن‌ها نشان می‌دهند. رمزگذاری انتها به انتها در برنامه پیام‌های Google برای پیام‌های متنی بین کاربران فعال شده است، اما پس از تکمیل این آزمایش بتا، رمزگذاری کامل انتها به انتها به چت‌های گروهی نیز گسترش خواهد یافت.

گوگل در سال 2020 آزمایش رمزگذاری سرتاسر در Messages را آغاز کرد و امنیت بیشتری را برای کاربران برنامه پیام کوتاه پیش فرض اندروید به ارمغان آورد. این آ،ین مرحله یک پیروزی برای اندروید است، اما همچنین بخشی از تلاش مداوم این شرکت برای پیشبرد پذیرش استاندارد ارتباطات RCS برای پیام‌های متنی در سراسر دستگاه‌ها است. برای ماه‌ها، گوگل در مسیر جنگ علیه استفاده اپل از استانداردهای پیام کوتاه و MMS برای ارتباطات بین پلتفرمی قرار گرفته است. رمزگذاری Google فقط روی RCS کار می‌کند، و نه برای پیام‌هایی که از طریق SMS ارسال می‌شوند.

در اینجا چند خبر بیشتر از دنیای فناوری مصرف کننده است.

فناوری هدست اپل نام جدیدی پیدا کرد

با توجه به نشت بلومبرگ گزارش داد، اپل پلتفرم نرم افزاری خود را برای اجرای برنامه های کاربردی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی تغییر نام داده است. این یک حرکت کوچک است که ممکن است نشان دهد که اپل در حال نزدیک‌تر شدن به معرفی هدست واقعیت ،یبی خود است. نام جدید xrOS جایگزین نام قبلی RealityOS می شود.

چند ماه است که اطلاعات مربوط به هدست به طور پیوسته از بین رفته است. همانطور که در مورد اپل پیش می رود، هیچ جزئیات یا ویژگی به طور رسمی تایید نشده است. با این حال، نام جدید نشان می‌دهد که هدست و برنامه‌ای که روی آن اجرا می‌شود، هر دو ویژگی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را خواهند داشت – ،یبی که در صنعت به ،وان واقعیت توسعه‌یافته یا واقعیت ،یبی شناخته می‌شود. همچنین هیچ اشاره ای در مورد تاریخ عرضه وجود ندارد، اگرچه به نظر می رسد به طور فزاینده ای احتمال دارد که اپل بتواند دستگاه را در سال آینده معرفی کند.

پیشنهاد اپل – هر چه که باشد – احتمالاً با هدست متا کوئست پرو AR-VR که اخیراً معرفی شده است، رودررو خواهد شد (آن را دریافت کنید). همچنین سیستم PlayStation VR2 سونی قرار است سال آینده وارد بازار شود. VR بسیار شلوغ می شود، چه مصرف کنندگان واقعاً بخواهند به طور کامل در این فناوری غوطه ور شوند یا نه.

گوریلا گلس جدید

خبر خوب برای قطع کننده های تلفن همراه: نسخه جدید و قوی تر گوریلا گلس ممکن است به زودی به صفحه نمایش نزدیک شما عرضه شود. Corning، شرکت سازنده گوریلا گلس، جدید خود را به نمایش گذاشت رژیم 2 مطالب این هفته در ویدیوهای محصول جایی که آزمایش هایی را اجرا کرد که شبیه سازی ،د ، خوردن شیشه در برابر بتن این شرکت می‌گوید که فرمول جدید در برابر یک افت یک متری روی سطح معروف نابخشودنی مقاومت می‌کند. (این در زبان آمریکایی 3.28 فوت است).

این شرکت می گوید که ماده Victus 2 می تواند یک متر اضافی را تحمل کند اگر روی آسفالت یا سطحی نرم تر از بتن رها شود. شیشه راه خود را به هیچ مدل گوشی جدیدی باز نکرده است. آن را در محصول سال آینده از گوشی ها جستجو کنید.

زمان ،ید

در حالی که اخیراً به صورت آنلاین ،ید می‌کنید، احتمالاً متوجه این ،ید شده‌اید، گزینه‌های بعدی را هنگام پرداخت پرداخت کنید. همانطور که در نام ذکر شده است، این خدمات به شما امکان می دهد آنچه را که می خواهید ،یداری کنید و آن را به مرور زمان و به صورت ا،اطی پرداخت کنید. این کار را در مدت زمان کافی انجام دهید و می تو،د از هزینه های بهره ای که با کارت های اعتباری ارائه می شود اجتناب کنید. این یک گزینه جذاب برای ،یدار، است که پول نقد ندارند و به دنبال ،ید بزرگ هستند. موضوع این است که مردم از خدمات BNPL فقط برای ،ید اقلام گران قیمت استفاده نمی کنند. آنها همچنین بیشتر و بیشتر از آنها برای نیازهای اولیه مانند گاز و مواد غذایی استفاده می کنند.

این هفته در پاد،ت گجت لابراتوار WIRED، در مورد مدل ،ب و کار اکنون ،ید، پرداخت در آینده و م،ای آن برای کیف پول شما صحبت می کنیم.

محتوا

این مطالب را می توان در سایت آن نیز مشاهده کرد سرچشمه می گیرد از جانب.


منبع: https://www.wired.com/story/end-to-end-encryption-android-group-chats/