نقد و بررسی Gravity Move Mini Massager: گرم و قابل حمل


وجود دارد مقدار زیادی اسلحه های ماساژ در بازار من بسیاری از آنها را امتحان کرده ام، و هر چه بیشتر ظاهر می شود، تفاوت های بین آنها کمتر و کمتر مشخص می شود. این یکی از Gravity است، شرکتی که برخی از پتوهای وزنی مورد علاقه ما را تولید می کند. جمع و جور و قابل حمل است و گرم می شود! قیمتی هم دارد که چشمانم را برآمده نمی کند که بسیار

این حرکت جاذبه یک ماساژور قابل حمل است که به آن دستگاه ضربه ای نیز می گویند که عضلات شما را برای افزایش جریان خون و آزادسازی هیستامین ها به هم می زند. اما بر خلاف ا،ر ماساژورهای قابل حمل، Gravity Move یکی دیگر از ویژگی‌های افزایش جریان خون را دارد: گرما. تفنگ های ماساژ با ،صر گرمایش (و گاهی اوقات خنک کننده!) رایج تر شده اند، روندی که من از آن سپاسگزارم. هنگامی که با کمر درد از خواب بیدار می شوید، ممکن است بخواهید پد حرارتی را بشکنید، اما داشتن ابزاری برای هدف قرار دادن آن نقطه خاص مفید است.

گرم ،

ع،: جاذبه

Move جمع و جور است و تنها 1.5 پوند وزن دارد، اما عملکرد آن را فدای اندازه نمی کند. چهار سطح شدت آن، ماساژ قوی‌تری نسبت به برخی از دستگاه‌های اندازه کاملی که من امتحان کرده‌ام، ارائه می‌کند. در واقع، سطح چهارم احتمالاً بیش از حد است. سطح یک بیشتر اوقات برای من به اندازه کافی خوب بود.

آن را با چهار پیوست ارائه می شود، که مقدار خوبی است—شما تنوع می خواهید، نه زیاده روی. یک سر بالشتک هوای منحصر به فرد به راحتی مناطق حساس کمک می کند، اما مورد علاقه من اتصال گرم شده است. سر ف،ی Move دارای سه سطح حرارتی است که از 95 تا 126 درجه فارنهایت متغیر است. می تو،د از گرما با ضربان یا با ضربان استفاده کنید.

ع،: جاذبه

شما حتی می تو،د بدون اتصال آن به تفنگ استفاده کنید، چیزی که من تا به حال ندیده ام. آیا نمی خواهید در حالی که می خواهید پیچ ​​خوردگی گردن خود را تسکین دهید، کل دستگاه را روی میز خود داشته باشید؟ شما مجبور نیستید! یک دکمه کوچک در ،مت زیرین سر آن را روشن می کند و سطوح را تنظیم می کند. از آنجایی که به جای باتری اسلحه از باتری داخلی خودش تغذیه می کند، دارای پورت شارژ USB-C مخصوص به خود است و جعبه دارای دو سیم شارژ است.


منبع: https://www.wired.com/review/gravity-move-m،ager/