نقد و بررسی Netvue Birdfy Feeder Cam: Fun But Wonky


نکته مهم این است که این یک تغذیه کننده جامد است که 50 اونس دانه را در خود جای می دهد، با یک نشیمنگاه خوب به اندازه کافی بزرگ برای چند پرنده (اگر از ازدحام برای آنها مهم نیست) و سقفی برای نگه داشتن همه چیز نسبتاً خشک. سقف لولایی برای پر ، آسان نیز ساخته شده است. فقط آن را به یک طرف باز کنید، پر کنید و سقف را در جای خود قرار دهید.

Birdfy با یا بدون حفاری قابل نصب است – برای ما اجاره‌کنندگان عالی است. من از بند موجود برای اتصال آن به نرده بالکن خود استفاده کردم، اما شرکت آن را به درختان نیز نشان می دهد. من توصیه می کنم پانل خورشیدی را با 25 دلار اضافی اضافه کنید. ارزشش را دارد که هرگز نیازی به شارژ باتری نداشته باشید.

Netvue یک شرکت امنیتی است، بنابراین بسته به جایی که دوربین در آن قرار دارد، می تو،د از دوربین به ،وان یک اقدام امنیتی اضافی نیز استفاده کنید. یک آژیر زنگ هشدار وجود دارد که می‌تو،د آن را به صدا درآورید—خوشبختانه صدای نافذی نیست، اما من همچنان اکیداً پیشنهاد می‌کنم این کار را وقتی گوش‌های پرنده کوچک نزدیک هستند انجام ندهید. این برند خدمات مشتری پاسخگو نیز دارد و حتی می تو،د مستقیماً از طریق برنامه چت زنده داشته باشید.

برای پرندگان

Medea Giordano از طریق برنامه Netvue

Medea Giordano از طریق برنامه Netvue

Birdfy همه چیز کامل نیست، و جایی که کمبود آن وجود دارد، یک مورد بزرگ است. اگر Birdfy 250 دلاری را انتخاب کنید، یک عمر هویت هوش مصنوعی رایگان دریافت خواهید کرد. اگر با Birdfy Lite با قیمت 200 دلار استفاده کنید، فقط ویدیو دریافت خواهید کرد، با این گزینه که بعداً با 5 دلار در ماه، هوش مصنوعی را اضافه کنید. هزینه 50 دلاری برای همیشه هوش مصنوعی برای من عالی به نظر می رسد، اما این شناسایی راه طول، در پیش دارد.

من ا،راً کبوترها را در دانخوری می گیرم، اما تعداد انگشت شماری از بچه های کوچک دیگر نیز وجود دارند که در آنجا توقف می کنند. Birdfy گاهی اوقات یک پرنده را به درستی در یک ع، شناسایی می کند، و سپس بلافاصله در حالی که در اطراف حرکت می کند، آن را چیز دیگری می نامد. در ع، های بالا می بینید که همان پرنده را به ،وان فنچ خانگی و سیسک کاج شناسایی کرده است. این پرندگان واقعا شبیه یکدیگر هستند، بنابراین من می توانم سردرگمی آنجا را درک کنم. اما گاهی اوقات Netvue چیزی را که به وضوح یک کبوتر است را به ،وان یک کاردینال شناسایی می کند. تابش مستقیم خورشید به دوربین ممکن است در اینجا مقصر باشد، و همانطور که می بینید تاری مایل به قرمز ایجاد کرده است که ممکن است هوش مصنوعی توسط آن اشتباه گرفته شده باشد. اما با این حال، این ویژگی بازاریابی بزرگ و گران است.

Medea Giordano از طریق برنامه Netvue


منبع: https://www.wired.com/review/netvue-birdfy-feeder-cam/