مرکز خرید انواع ربات اسباب بازی هوشمند و ارزان تخفیف ویژه

ربات‌های اسباب بازی به قدری جذاب و جالب هستند که مورد توجه هر کودکی قرار می‌گیرند. با این حال هر چه کودک کنجکاوتر و باهوش‌تر باشد به این نوع اسباب بازی علاقه بیشتری نشان می‌دهد. در واقع بچه‌های کنجکاو و باهوش با وسایل ساده سرگرم نمی‌شوند و به دنبال گزینه‌های جذاب‌تری هستند.

  • والدین در این میان نقش مهمی را در جهت دهی یادگیری‌ های فرزند خود و یافتن استعدادها و نبوغشان دارند.
  • بیشترین زمانی که انسان ها در دوره کودکی صرف می‌کنند زمان بازی کردن آن هاست، پس آموزش حین بازی یک اصل مهم و قابل تامل است تا زمان کودک در مسیر شکوفایی استعداد ها و رشد او صرف شود.
  • این اسباب بازی ها نشانه قدرت و پیشرفت و علم است.برای جذابیت بیشتر ربات اسباب بازی، تولید کنندگان و طراحان این اسباب بازی ها از کارتون ها و انیمیشن های مورد علاقه کودکان الهام گرفته اند و بر اساس آن ربات ها را ساخته اند.
  • اگر حساسیت بالایی در خرید بهترین هدیه اسباب بازی دارید، به شما ربات اسباب بازی را پیشنهاد می کنیم.

تبلت اسباب بازی موزیکال پپاپیگ دارای 31 دکمه موزیکال و مناسب برای آموزش اشکال و رنگ ها و تقویت کننده مهارت های کاربردی مختلف در کودکان است. ربات اسباب بازی موزیکال رقصنده Dance Robot، یک ربات زیبا و دوست داشتنی می باشد که برای بچه های بالای 3 سال طراحی شده است. در دنیای دیجیتالی امروز، ساخت ربات ها نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. به همین ترتیب در آینده نیز قطعاً پیشرفت فناوری ساخت آن همگان را حیرت زده خواهد کرد. در چنین دنیایی لازم است کودکان از همان سنین پایین با دنیای بی نهایت علم آشنا شوند. به همین دلیل ربات ها به عنوان یکی از مهمترین نماد های پیشرفت علمی در دنیا نقش مهمی به عنوان اسباب بازی برای بچه ها ایفا می کنند.

پیویو در زمینه زیبایی و سلامت ، زیورآلات زنانه و باکس های هدیه آماده فعالیت دارد. به طور مثال شما میتوانید از کادو ولنتاین های آماده شده ی این فروشگاه یا عروسک خرس بزرگ برای روز عشق و سایر مناسبت ها هدیه تهیه فرمایید. با اینکه پسربچه‌ها علاقه بیشتری به ربات‌ها مخصوصا ربات‌های جنگی دارند اما دختربچه‌ها نیز نسبت به این نوع از اسباب بازی‌ها علاقه زیادی از خود نشان می‌دهند.

حتی اگر قصد خرید ندارید می توانید از طریق شماره تلفن ۵۵۵۲۳۰۵۷ – ۰۲۱ و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید. هزینه ارسال برای شهر تهران 35 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 30 هزار تومان می باشد. برای دریافت آخرین اخبار ، به روزرسانی ها و پیشنهادات ویژه که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل می شوند ، در اینجا ثبت نام کنید. بعد از مطالعه ویژگی‌ها و توضیحات در مورد هر ربات برای خرید آن تصمیم بگیرید. ربات‌ها این امکان را برای فرزند شما مهیا می‌کند تا گام به گام با تکنولوژی، مزایای آن و با مفهوم هوش مصنوعی آشنا شوند. اینها مهارت هایی هستند که ممکن است در مدارس آموزش داده نشوند، اما فرزندان شما آنها را از طریق ربات یاد خواهند گرفت.

ربات سگ کنترلی هوشمند مدل K16

اکنون کودکان می‌توانند برنامه‌های ساده‌ای طراحی و اجرا کنند و حتی می توانند نتیجه آن را ببینند. با ربات ها کودکان به دنبال یافتن راه‌حل‌های جدیدی برای مسائلی که در طول بازی برای آن ها پیش می آید، هستند. کودکان در بین تمام لحظات بازی و استفاده از آپشن های مختلف ربات ها خلاقیت خود را بروز می‌دهند و با ایجاد و ساخت ابزارهایی جدید، دنیای جدید و متفاوتی را خلق می‌کنند. دنیایی که ممکن است در خارج از این بازی نتوانند به این شکل برای خود ایجاد کنند و خلاقیت‌های خود را در آن بروز دهند.

خرید آنلاین ربات اسباب بازی با کیفیت بالا و قیمت مناسب :

از طرف دیگر هر چه قابلیت های حرکتی و فناوری به کار رفته در ربات پیشرفته تر باشد قیکت آن نیز بالاتر خواهد بود. برای مثال انواع ربات از طریق این فروشگاه اینترنتی به راحتی قابل انجام است. در این فروشگاه برای هر سن و سلیقه ای اسباب بازی مناسب وجود دارد.

این ربات هوشمند اسباب بازی همچنین دارای تعدادی دکمه برای حرف های علمی زدن، داستان سرایی، رقصیدن و … این ربات هوشمند اسباب بازی همچنین دارای تعدادی دکمه برای حرف های علمی زدن، داستان سرایی، خندیدن و … اسباب بازی ربات کنترلی دارای قابلیت چرخش سر و حرکت دست و پا میباشد. زمانی که قصد خرید اسباب بازی برای یک کودک را دارید ممکن است در دنیایی از طرح و رنگ و شکل و اندازه و کاربرد غرق شوید.

در سنین پایین، آنها ممکن است نتوانند پروژه های مهندسی بزرگ را جمع آوری کنند.با این حال، آنها می توانند یاد بگیرند که چگونه با استفاده از اسباب بازی کنترلی و اسباب بازی ربات کنترل از راه دور مسیر یادگیری خود را به سمت مهندسی آغاز کنند. اسباب‌بازی‌های رباتیک و کنترلی بسیاز سرگرم‌ کننده هستند، اما درس‌های بسیار خوبی در مهندسی دارند. فرزند شما ممکن است مهارت های خود را رشد دهد و همچنین در سنین پایین به عملکرد مکانیکی و عکس العمل های ربات در قالب علم مهندسی علاقه پیدا کند.