ما باید در مورد اجاق گاز شما صحبت کنیم


اجاق گاز هستند خیلی داغه همین الان گزارش اخیر نشان می دهد که انتشار گازهای گلخانه ای هم بحران زیست محیطی و هم سلامت انسان هایی را که از آنها استفاده می کنند بدتر می کند. این دانش یک بحث فرهنگی داغ را در ایالات متحده برانگیخته است. برخی از مردم برای حمایت از حذف تدریجی اجاق‌های گاز، حمایت کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر پاسخ داده‌اند که ،ت می‌تواند اجاق‌های گاز را از سردی آنها (احتمالاً به این دلیل که پرداخت قبض گاز را متوقف کرده‌اند) از بین ببرد. در حالی که این مناقشه بالا گرفته است، واقعیت این است که گاز یک منبع انرژی مشکل ساز با بسیاری از مسائل نگران کننده است. کاهش وابستگی ما به وسایل برقی و سوخت های فسیلی که آنها مصرف می کنند کار آس، نخواهد بود.

این هفته در Gadget Lab، آماندا هوور، نویسنده کارمند WIRED، به ما می‌پیوندد تا بحث اجاق گاز را دوباره برانگیزد و در مورد اینکه واقعاً چه کاری می‌تو،م برای رفع مشکلاتی که این وسایل قدیمی ایجاد می‌کنند، صحبت کنیم.

نمایش یادداشت ها

داستان آماندا در مورد جنگ های فرهنگی اجاق گاز را بخو،د.

توصیه ها

آماندا توصیه می کند شایعات معمولی پاد،ت لورن دریافت عضویت کوتاه مدت در باشگاه را توصیه می کند. مایک توصیه می کند کتاب صوتی از جک کرواک دارماها همانطور که ایتان هاوک خوانده است.

آماندا هوور را می توان در توییتر @ پیدا کردآمانداهوورنج. لورن گود @لورن گود. مایکل کالور @تنقلات جنگی. خط تلفن اصلی را در @GadgetLab. این نمایش توسط بون اشورث (@بوناشورث). موسیقی تم ما توسط کلیدهای خورشیدیمایکل کالور @تنقلات جنگی. لورن است @لورن گود. خط تلفن اصلی را در @GadgetLab. این نمایش توسط بون اشورث (@بوناشورث). موسیقی تم ما توسط کلیدهای خورشیدی.

نحوه گوش دادن

همیشه می‌تو،د از طریق پخش‌کننده صوتی در این صفحه به پاد،ت این هفته گوش دهید، اما اگر می‌خواهید برای دریافت هر ،مت به صورت رایگان مش، شوید، به این صورت است:

اگر از iP،ne یا iPad استفاده می کنید، برنامه ای به نام پاد،ت یا فقط باز کنید روی این لینک ضربه بزنید. همچنین می‌تو،د برنامه‌ای مانند Overcast یا Pocket Casts را دانلود کنید و Gadget Lab را جستجو کنید. اگر از Android استفاده می‌کنید، می‌تو،د ما را فقط در برنامه پاد،ت Google بیابید ضربه زدن به اینجا. در شد S،ify هم. و اگر واقعاً به آن نیاز دارید، در اینجا فید RSS است.




منبع: https://www.wired.com/story/gadget-lab-podcast-582/